Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن عیدسعید قربان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت و انسجام و یکپارچگی بین کشورهای مسلمان را مظهر پیشرفت و تقویت جهان اسلام دانست.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی، «محمدباقر قالیباف» به مناسبت فرا رسیدن عیدسعید قربان در پیامی این عید را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این پیام آمده است: خرسندم صمیمانه‌ترین، تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، عیدالاکبر مسلمانان جهان پذیرا باشید
.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام گفت: همگان باور داریم که انسجام و یکپارچگی فیمابین کشورهای مسلمان، صمیمیت و یکرنگی، مظهر بالندگی و پیشرفت و تقویت جهان اسلام به شمار می‌رود و در این میان مجالس کشورهای اسلامی ایفاگر نقش اساسی در نیل به انسجام و وحدت امت بزرگ اسلامی  است.

وی در ادامه عنوان کرد: معتقدم در این برهه از زمان که فریضه مناسک حج تمتع در سرزمین وحی به سبب فراگیری ویروس کرونا به شکل محدود انجام می‌شود، توجه بر همدلی و تأمین سلامت جوامع اسلامی در برابر ویروس منحوس کرونا، حائز اهمیت است.

قالیباف خاطرنشان کرد: فرصت را غنیمت شمرده؛ با تأکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشورهای اسلامی، موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و سربلندی و عزت امت اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قالیباف عید قربان مجالس کشورهای اسلامی مجالس کشورهای اسلامی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد