Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است که مهاجم سرخپوشان مقابل ماشین‌سازی ستاره بازی بود و با ۲ گلی که به ثمر رساند، اشتباهش در دربی را جبران کرد

به گزارش طرفداری، محمدرضا زادمهر در خصوص پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی به تسنیم گفت:

بازی فوق‌العاده خوبی بود از سوی هر دو تیم، پرسپولیس یک بازی روان و هجومی را به نمایش گذاشت و 5 گل هم به ثمر رساند که در تحقق قهرمانی سرخپوشان اهمیت زیادی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر ماشین‌سازی هم با وجود اینکه سقوط این تیم قطعی شده است، ‌فوتبال خوبی بازی کرد و در دقایقی از بازی هم روی دروازه پرسپولیس موقعیت ایجاد کرد.

زادمهر ادامه داد:

پرسپولیس در تبریز نشان داد که شکست در دربی را فراموش کرده و از ابتدای بازی میل به پیروزی در تک تک بازیکنان وجود داشت و همه بازیکنان نمایش خوبی مقابل ماشین‌سازی داشتند. مهدی عبدی ستاره بازی بود و با 2 گل اشتباهش در دربی را به نوعی جبران کرد. پرسپولیس در حال حاضر 3 مهاجم آماده و صاحب سبک در اختیار دارد که هم روی زمین و هم روی نبردهای هوایی خوب ظاهر می‌شوند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود:

در حال حاضر قهرمانی فقط در اختیار سرخپوشان است و هیچ تیمی نمی‌تواند قهرمانی این تیم را تحت‌الشعاع قرار دهد جز پرسپولیس. بازیکنان باید فقط تمرکزشان به دو بازی آینده باشد و به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداشته باشند. یکی از نکات مثبت لیگ امسال این است که تا هفته‌های پایانی هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نشده و پرسپولیس و سپاهان پا به پای هم برای اینکه در روز آخر جام را بالای سر ببرند، تلاش می‌کنند.

زادمهر در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس و چالش‌هایی که سرخپوشان برای تمدید قرارداد بازیکنان در پایان فصل پیش رو دارند، عنوان کرد:

مشکلات مالی همیشه گریبانگیر فوتبال ما بوده است. پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست، باید مدیران باشگاه شرایطی را به وجود بیاورند که با سرمایه‌گذاری روی بازیکنان جوان و تقویت تیم‌های پایه آینده باشگاه را بسازند. بازیکنان به هر حال با توجه به پیشنهاداتی که دارند طبیعی است از پرسپولیس جدا شوند. پرسپولیس یک تیم خصوصی نیست که درآمدزایی مناسبی داشته باشد و می‌تواند با تربیت بازیکن جوان و تنظیم قراردادهای بلندمدت، پس از 2-3 سال با ترانسفر بازیکنانش درآمدزایی کند. در گذشته هم این اتفاق افتاده و با ترانسفر بازیکنانی مثل مهدوی‌کیا، میناوند و ... تا چندین‌ سال پول به باشگاه تزریق می‌شد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با دکتر زادمهر: بهترین تیم قرن، همین تیم ملی فعلی است؛ دایی و باقری جزو 7 سرزن برتر دنیا بودند دردسر جدید برای دروازه بان پرسپولیس / فیلم درگیری لفظی حامد لک در تبریز دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) دستگیری بازیکن اورتون در پی اتهام تعرض به کودکان ایوان گازیدیس به سرطان مبتلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند