Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود. نازنین ملایی یکی از نمایندگان قایقرانی ایران به عنوان اولین ایرانی در دور مقدماتی مسابقه روئینگ زنان شرکت می‌کند.

فرزام مربی تیم روئینگ ایران در توکیو در خصوص تمرینات ملایی به خبرنگار مهر گفت: پاروزن ایران یک نوبت روز قبل تمرین کرده و امروز چهارشنبه ۳۰ تیرماه هم در دو نوبت صبح و عصر در محل پیست برگزاری مسابقات تمرین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما قبلاً هم در این پیست تمرین کرده و مسابقه داده‌ایم. قایق خود را تحویل گرفته‌ایم و تنظیم شده است و ملایی قطعاً با تمرین به هماهنگی بیشتری با این قایق می‌رسد.

فرزام بیان کرد: پیست مواج است و شاهد وزش باد هستیم. آب و هوای این منطقه نیز گرم است اما مشکلی نداریم. فقط نکته‌ای که برای خودم جالب بود این بود که پروتکل‌ها و فاصله گذاری‌هایی که قبلاً تعریف شده و گفته شده بود داخل دهکده بازی‌ها دیده نمی‌شود.

مربی تیم ملی روئینگ ایران خاطرنشان کرد: ما یک بار دیگر هم برای کسب سهمیه در توکیو بودیم و شاید آن زمان تعداد نفرات کمی در محل مسابقات بودند اما این بار قابل مقایسه با دفعه قبل نیست. به نظر می‌رسد میزبان کار از دستش در رفته است و امیدوارم بتوانند با ورود ورزشکاران بیشتر به دهکده و محل مسابقات شرایط را کنترل کرده و بر اوضاع مسلط شوند.

نازنین ملایی در اولین روز تمرین خود در محل برگزاری مسابقات المپیک از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده است که با پیگیری مراحل درمان در حال حاضر مشکلی ندارد. ملایی روز جمعه در اولین روز مسابقات و دور مقدماتی بازی‌ها در گروه اول قایق سنگین وزن زنان تک نفره دو هزار متر با نمایندگان بلاروس، آمریکا، نیجریه، پاراگوئه و سودان مسابقه خواهد داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قایقرانی افشین فرزام المپیک 2020 توکیو قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم