Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی جوادیان زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برخی اظهارنظرها در فضای مجازی مبنی بر کاهش مصرف اب شهر تفت به دلیل اختصاص آب انتقالی این شهرستان به مکان های دیگر افزود: هر شهرستان تخصیص خود را از آب انتقالی دارد و از سهمیه آب شهرستان ها در مکان های دیگر استفاده نمی شود.

وی اظهار داشت: سهمیه استان یزد از آب انتقالی ۹۸ میلیون مترمکعب باید باشد در حالی که اکنون این مقدار ۶۸ میلیون مترمکعب است؛ با توجه به کاهش سهمیه استان به تناسب سهمیه شهرستان ها هم از آب انتقالی کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان یزد تصریح کرد: آب فضای سبز منطقه کاریزبوم که گفته میشود سهمیه آب تفت به آنجا می رود  نیز از محل پساب فاضلاب شهرستان یزد تأمین می شود که تصفیه خانه تکمیلی احداث گردیده و آب پمپاژ   می‌شود.

فرماندار تفت پیش از این گفته بود: با توجه به کمبود آب در این شهر، آب ۲۰ خانه باغ و چند نهاد دولتی به دلیل مصرف بی رویه قطع شده تا شهروندان دیگر با مشکل کمبود فشار آب در شهرستان مواجه نشوند.

علیرضا نوکار افزود: مصرف آب شرب در شهر تفت ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است که ۵۳ لیتر بر ثانیه آن آب انتقالی است و بقیه از طریق چاه های موجود در این شهر تأمین می شود.

وی ادامه داد: از آنجا که با کمبود آب در سطح شهر مواجه هستیم  با موافقت شرکت آب منطقه ای یزد مجوز حفر چاه جدید اخذ شد تا پس از تعیین پیمانکار، کار حفاری آغاز شود.

فرماندار تفت تصریح کرد: با پیگیری های که انجام شد ۲ حلقه چاه آب که بدون استفاده در  شهر بود به شبکه آب شهری متصل شد تا مشکل کم آبی بهبود یابد.

وی با بیان اینکه یک مخزن آب سه هزار مترمکعبی در تفت بدون استفاده بود، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته قرار شد به زودی این مخزن به شبکه آب شهر تفت متصل تا کمبود فشار آب بخشی از شهر رفع شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری تفت در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها یزد شرکت آب منطقه ای تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد شرکت آب منطقه ای تفت یزد شرکت آب منطقه ای تفت آب منطقه ای آب انتقالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • تولید متانول سبلان ۶۹درصد افزایش یافت
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد