Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از شکست سنگین شاگردان علیرضا اکبرپور در هفته بیست و هشتم لیگ‌برتر فوتبال مقابل پرسپولیس شایعاتی مبنی بر تبانی برخی بازیکنان و تیم ماشین‌سازی برابر حریف تهرانی مطرح شد که روابط عمومی این باشگاه برای تنویر افکار عمومی بیانیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

“متاسفانه پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس که در کورس قهرمانی لیگ‌برتر قرار گرفته از طرف برخی رسانه‌ها و افراد، به باشگاه ماشین‌سازی تبریز اتهاماتی چون تبانی این تیم نسبت داده شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ماشین‌سازی هرگونه اتهام نسبت به بازیکنان و کادرفنی را رد و حق شکایت را برای خود محفوظ می‌داند که در صورت لزوم از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد.

ماشین‌سازی از بدو تاسیس تاکنون از پاک‌ترین تیم‌های فوتبال ایران بوده و خواهد بود. هیچ وقت و در سخت‌ترین شرایط نیز شرافت و پاک بودن را زیرپا نگذاشته و نخواهد گذاشت. کما اینکه مالک این باشگاه نیز اخلاق را به عنوان یکی از شعارهای خود در باشگاه‌داری اعلام کرده و به این شعار نیز پایبند بوده و خواهد بود.

مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان و همچنین کم تجربگی تیم جوان ماشین‌سازی باعث شد شیرازه این تیم پس از اخراج یکی از بازیکنان مقابل پرسپولیس فرو ریخته و از طرف دیگر عواملی چون توقیف اموال باشگاه توسط نهادهای رسمی به علت بدهی‌های انباشته در دوره مالکیت قبلی باعث شد تمرکز تیم از بین رفته و موجب رقم خوردن شکست در هفته بیست و هشتم شود.

به همین جهت باشگاه ماشین‌سازی از تمام هواداران متعصب خود و جامعه فوتبال عذرخواهی کرده و اعلام می‌دارد کادر مدیریتی و فنی متحد برای دو بازی آتی تلاش کرده و مالکیت و هیات مدیره باشگاه نیز تمام قد از کادرفنی و بازیکنان تا پایان فصل حمایت خواهد کرد.

امیدواریم دو هفته پایانی لیگ‌برتر نیز در نهایت پاکی و صداقت و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود.”

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم خوب نبودیم و حتی می‌توان گفت اصلا بازی نکردیم، پیروزی غیر ممکن شد و به بازیکنان استراحت دادیم.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اواخر کوارتر به نتیجه رسیدیم که به بازیکنان خود استراحت دهیم، چون می‌دانستیم امکان بازگشت به بازی وجود ندارد.

‌وی افزود: می‌توان گفت در نیمه دوم اصلا بسکتبال بازی نکردیم، اشکالات زیادی داشتیم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: دوشنبه روز دیگری خواهد بود و نمایش بهتری خواهیم داشت. 

سینا فتحی، مربی تیم بسکتبال طبیعت تهران نیز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول تمرکز کمتری روی بازی داشتیم، هم در دفاع و هم در حمله این شرایط وجود داشت، حتی در کوارتر نخست که بازی را بردیم به این دلیل بود که ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم خیلی آماده بودیم و تمرکز کافی وجود داشت، در مرحله قبل ۵ بازی انجام دادیم و فشار زیادی بر روی تیم وجود داشت اما خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. 

فتحی تصریح کرد: ما در مرحله قبل در حالی‌ موفق به صعود شدیم که بازی نخست را باخته بودیم، بنابراین برد اول ما در این مرحله با وجود این که بسیار روحیه‌بخش است اما نمی‌تواند تضمین‌کننده صعود باشد. 

مربی تیم طبیعت گفت: باید در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی را ارائه دهیم، دو تیم در سطحی هستند که بازی در خانه یا خارج از خانه به اندازه‌ای که تصور می‌شود بر روی نتیجه اثرگذار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود