Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:26:07 GMT

عملیات اجرایی یک واحد آموزشی در راین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۷۶۲۸

عملیات اجرایی یک واحد آموزشی در راین آغاز شد

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی واحد آموزشی ۶ کلاسه در راین با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی  مدرسه ۶ کلاسه راین از بهره برداری حدود یکهزار کلاس درس برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اسکندری نسب به مشارکت چشمگیر خیرین در امر مدرسه سازی در استان کرمان اشاره کرد و افزود: طی سه سال اخیر سه هزار و ۵۵ کلاس درس در استان کرمان احداث و از این تعداد یکهزار و ۵۳۰ کلاس درس توسط خیرین ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۹ هر روز عملیات ساخت ۲ کلاس درس در کرمان آغاز شده است گفت: از اول سال ۱۴۰۰ نیز تاکنون ۱۸ مدرسه در این استان کنگ زنی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: مدرسه راین با زیربنای ۴۹۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی احداث خواهد شد.

کلنگ احداث ساختمان سرایداری دبیرستان شهید مطهری منطقه راین نیز در سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به راین به زمین زده شد.

برچسب‌ها سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور کرمان اداره کل آموزش و پرورش کرمان مدرسه سازی آموزش و پرورش استان کرمان کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام اسماعیل اسدپور، امام جمعه شهرستان جرقویه در این همایش با اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی گفت: ترویج فرهنگ نماز و عبادت در مدارس، تعلیم قدرشناسی و قدردانی است که باید با روش‌های جذاب و خلاقانه به نسل جدید انتقال داده شود.
در این آیین حسین صادقی رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز گفت: در ۲۰ مدرسه از مجموع ۳۶ مدرسه منطقه نماز جماعت با حضور روحانی به عنوان امام جماعت برگزار می‌شود و در بقیه‌ی واحد‌های آموزشی همکاران فرهنگی امامت جماعت را عهده دار هستند.
بخش جرقویه علیا دارای ۳۶ واحد آموزشی است که در سال تحصیلی جاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس