Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدایی دکلان رایس از وست هم همچنان محتمل است.

دکلان رایس، هافبک دفاعی 22 ساله و انگلیسی باشگاه وست هم مورد توجه چندین باشگاه مطرح انگلیسی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Simon Johnson از اتلتیک، سران وست هم برای حفظ دکلان رایس مصمم هستند اما با این وجود، جدایی این هافبک دفاعی جوان از این تیم همچنان محتمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایس به سران این باشگاه اطلاع داده است که قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و به دنبال جدایی و بررسی پیشنهادات خود است. رایس حضور در چلسی را به حضور در سایر باشگاه ها ترجیح می دهد. آبی ها نیز به جذب او علاقه دارند اما تاکنون اقدامی برای به خدمت گیری‌اش انجام نداده اند. دکلان رایس تا سال 2024 با وست هم قرارداد دارد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با نیما نکیسا: بهترین مربی قرن آری هان است که امکانات ما را دید و رفت! کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) دنی آلوز در 38 سالگی، کاپیتان تیم ملی المپیک برزیل شد غیر رسمی؛ لوئیس فن خال هدایت تیم ملی هلند را بر عهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دکلان رایس وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان

تین نیوز

شرکت راه آهن قزاقستان (KTZ) صادرات کالاهای کشاورزی از طریق ریل به چین را به طور موقت ممنوع کرده است. KTZ این ممنوعیت را به دلیل  ازدحام در گذرگاه های مرزی با چین اجرایی می کند. هم اکنون در گذرگاه های مرزی دوستیک و خورگوس به ترتیب 180 و 100 واگن کالا در انتظار تخلیه و بارگیری هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ایران، به گفته KTZ، راه آهن چین واگن ها را به موقع تخلیه نمی کند و از طرفی مسئولان چینی می گویند که ایستگاه های مرزی آنها بیش از حد بارگذاری نشده است. نشریه الدالا قزاقستان نیز اظهار کرده است که این مشکل ناشی از کمبود زیرساخت نیست، بلکه مسائل بوروکراتیک است که سازمان های دولتی قزاقستان باید آنها را حل کنند.

این ممنوعیت از 11 آوریل اعمال می شود و تا 20 آوریل ادامه خواهد داشت. این ممنوعیت مربوط به گندم، جو، دانه های روغنی و آرد است. در گذرگاه مرزی دوستیک، این ممنوعیت به کک نفتی و ذغال سنگ نیز تعمیم بافته است.

ترجیح ترانزیت بر صادرات در راه آهن قزاقستان نشان دهنده عزم راسخ این کشور در تبدیل شدن به هاب ترانزیت منطقه ای است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴