Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@00:00:42 GMT

ابتلای ۱۰۰ نفر به کرونا در یک مجلس عروسی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۱۴۸

ابتلای ۱۰۰ نفر به کرونا در یک مجلس عروسی

بیش از ۱۰۰ نفردر مجلس عروسی در تربت جام به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش صدا و سیما، از خراسان رضوی، رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با هشدار افزایش فوتی‌ها و بیماران کرونایی گفت: دریکی از روستا‌های این شهرستان با برگزاری جشن عروسی تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر به کرونا مبتلاشده اند و یک نفر آن‌ها نیز جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد افکار افزود: با توجه به اطلاع رسانی انجام شده متاسفانه شاهد عادی انگاری درجامعه هستیم و مراجعان کرونایی و بیماران سرپایی افزایش یافته است.

وی با اشاره به سرعت انتقال دلتا ویروس در جمع‌های خانوادگی گفت: افراد مبتلا به کرونا در مجالس و تجمعات، درگیر ویروس خطرناک می‌شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام افزود: شهرستان تربت جام در محاصره مناطق قرمز و نارنجی قرار دارد و انتقال گونه هندی ویروس کرونا در موج پنجم شیوع این ویروس خطرناک‌تر شده است و سرایت بیشتری دارد.

دکترافکار با اشاره به تردد مهاجران در کشور یادآورشد: مهاجرانی که در هر شرایطی به کشور وارد می‌شوند دارای مشکلات بهداشتی هستند و بی توجهی موجب انتقال گسترده بیماری خواهد شد

وی با اشاره به واکسیناسیون مردم تربت جام بیان داشت: از مجموع جمعیت ۳۰۰ هزار نفری شهرستان‌های تربت جام و صالح آباد فقط ۴ درصد واکسینه شدند و ۹۶ درصد مانده اند از این رو بهترین واکسن در شرایط فعلی رعایت دستور‌های بهداشتی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا تربت جام تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت

یزدان افشاری‌پور اظهار کرد: فردی که به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش صداوسیما، فرماندار عنبرآباد گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بار‌ها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهر‌های استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت