Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، از ساعت ١٥:٣٠ امروز جمعه (به وقت ایران) مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره بازی های المپیک برگزار می شود تا به صورت رسمی رقابت حدود ١١ هزار ورزشکار شرکت کننده در این دوره بازی ها آغاز شود.

انتظار می رفت که حداقل برای برگزاری مراسم افتتاحیه که همیشه سنتی ترین و مهمترین بخش هر دوره بازی های المپیک است، شور و هیجان خاصی را در میان ژاپنی های میزبان مشاهده کرد اما سطح شهر توکیو و سکوت سنگین حاکم بر آن خلاف این را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند ساعت دیگر افتتاحیه المپیک برگزار می شود اما گویی قرار نیست اتفاقی به این مهمی در توکیو رقم بخورد، هیچ شور و نشاطی از مراسم و بازی ها در سطح شهر دیده نمی شود.

در کل البته توکیو که یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت جهان به حساب می آید، در ساعات بسیار خلوت خود به سر می برد؛ مشخص نیست این ویژگی عجیب نتیجه اعمال محدودیت های کرونایی است یا در ادامه اعتراضاتی است که مردم ژاپن نسبت به میزبانی کشورشان برای المپیک داشتند.

کد خبر 5263709 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو ژاپن کاروان ورزش ایران مراسم افتتاحیه تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد فرهاد مجیدی دربی 96 تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش مسابقات قهرمانی جهان لیگ دسته اول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن