Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@14:48:56 GMT

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایران

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۹۸۵

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت ترکیه گفت: از ۲۱۴ هزار و ۱۹۶ آزمایش کرونای انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه ۹ هزار و ۵۸۶ نفر مثبت شده است.
وی افزود: طی شبانه روز گذشته، ۵۲ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده و تعداد ۵ هزار و۹۳ نفر نیز بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱۲ بیمار کرونایی جدید نيز در جمهوری آذربایجان شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از باکو؛ ستاد ملی مقابه با کرونا در جمهوری آذربایجان اعلام کرد: این تعداد بیمار کرونایی از آزمایش حدود ۷ هزار و ۶۰۰ فرد مشکوک شناسایی شده است.

افزایش شمار مبتلایان کرونا در دو همسایه ایرانبا این آمار، مجموع مبتلایان به این ویروس به ۳۳۹ هزار و ۲۷۴ نفر رسید. در ۲۴ ساعت گذشته، با جان باختن یک نفر دیگر آمار فوتی‌ها در مجموع به رقم ۴ هزار ۹۹۹ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ۹۲ بهبود یافته از بیمارستان های جمهوری آذربايجان ترخیص شده اند. در حال حاضر، ۲ هزار و ۶۴۶ نفر از بیماران کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان ترکیه جمهوری آذربایجان ویروس کرونا افزایش مبتلایان بحران آب طالبان موج پنجم کرونا بحران آب خوزستان اعتراضات 1400 خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر

در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در ایالت «ریو گرانده جنوبی» برزیل، مقامات این کشور امروز (شنبه) اعلام کردند که شمار قربانیان سیل به ۵۷ نفر رسیده و ۶۷ نفر همچنان مفقود هستند.

به گزارش رویترز،  طوفان دو سوم این ایالت را که هم مرز با اوروگوئه و آرژانتین است تحت تاثیر قرار داده و بیش از ۳۲ هزار نفر را آواره کرده است.

در حال حاضر تعداد زیادی از جاده‌ها و پل‌ها ویران شده و فرودگاه بین‌المللی شهر «پورتو آلگره» تمامی پرواز‌های خود را برای مدت نامحدودی به حالت تعلیق درآورده است. 

پیش‌بینی شده که بارش‌ها تا ۳۶ ساعت آینده نیز ادامه داشته باشد، اما روند آن کاهشی خواهد بود. 

این آخرین مورد از بلایای طبیعی در برزیل است. پیش از آن، سپتامبر سال گذشته بر اثر طوفان استوایی بیش از ۳۰ نفر در این کشور جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • شمار شهدای رسانه در غزه به ۱۴۲ نفر رسید
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر