Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حلالی معتقد است پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می شود

به گزارش طرفداری، اسماعیل حلالی درباره پیروزی پر گل ۵ بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز به مهر گفت:

شکست در دربی پایتخت برای پرسپولیس خیلی گران و سنگین تمام شد. آنها از جام حذفی کنار رفتند تا چاره‌ای جز تلاش برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر سبب شد تا بازیکنان پرسپولیس برای بردن تلاش کنند و ماشین سازی را با بهترین عملکرد ببرند.

سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس افزود:

شاگردان یحیی گل محمدی باختن را در ذهن خود تعریف نکرده اند. به نظرم باخت پرسپولیس مقابل استقلال شوک مثبتی به این تیم وارد کرد تا روان بازیکنان برای بازگشت به مسیر بردهای متوالی آماده شود.

او درباره شایعه تبانی برخی بازیکنان ماشین سازی دردیدار با پرسپولیس گفت:

پرداختن به چنین مسائلی شأن و شخصیت باشگاههای قدیمی و ریشه دار مثل پرسپولیس و ماشین سازی را از بین می‌برد. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌ها است و خیلی خوب می دانم بازیکنان ماشین سازی شرافت خود را زیر سوال نمی‌برند. ماشین سازی اصالت دارد ولی متأسفانه سقوط زودهنگام به لیگ دسته اول داشت تا انگیزه‌ای برای خودنمایی مقابل پرسپولیس نداشته باشد.

حلالی اضافه کرد:

تیمی که برای پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر می جنگد چرا نتواند ماشین سازی را که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت با برد پرگل شکست دهد. اینها صحبت‌هایی است که صرفاً برای ایجاد حاشیه مطرح می‌شود.

او درباره تقابل پرسپولیس با تراکتور تبریز نیز صحبت کرد و گفت:

تراکتور نسبت به گذشته خیلی بهتر بازی می‌کند. منطق و تاکتیک‌های این تیم رفته رفته نتیجه داده است. با این حال فکر می‌کنم پرسپولیس با توان و موجودی فعلی خود می‌تواند تراکتور را شکست دهد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت:

دو هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده است و احساس می‌کنم تراکتور و پیکان توان گرفتن امتیاز از پرسپولیس را ندارند. بنابراین باید این تیم را قهرمان تکراری لیگ برتر دانست.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی علی دایی رکورد علی دایی را شکست! / نتایج تیم منتخب قرن (16) کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ المپیک توکیو | نازنین ملایی به یک چهارم نهایی رسید تمسخر هت تریک ریچارلیسون به دست لیاندرو پاردس: در فینال چه کار کردی؟! لاپورتا: از روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی رضایت داریم؛ سران لالیگا در حال کمک کردن به ما هستند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها

آخرین باری که دو تیم پرطرفدار پایتخت جایی در بین هشت تیم برتر جام حذفی نداشتند، مربوط به چه فصلی بود؟

به گزارش مشرق، مهمترین اتفاق بازی‌های دیشب جام حذفی، شکست پرسپولیس به آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی بود. 

پیش از این، استقلال هم در مرحله یک‌شانزدهم نهایی و بعد از شکست مقابل مس رفسنجان، از جام حذفی کنار رفته بود تا حالا خبری از دو تیم پرطرفدار پایتخت در بین ۸ تیم برتر تورنمنت نباشد.

نکته جالب اینکه در نوزده سال گذشته، حداقل یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی رسیده بودند و آخرین باری که خبری از سرخابی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نبود، به فصل ۸۴– ۱۳۸۳ برمی‌گردد.

در آن فصل که با قهرمانی صباباتری به پایان رسید، استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و در ضربات پنالتی، از شاهین بوشهر شکست خورد تا خیلی زود، اولین شگفتی آن تورنمنت رقم بخورد.

نکته جالب اینکه به مانند این فصل، پرسپولیس، در مرحله یک هشتم نهایی، با مسابقات خداحافظی کرد و با شکست به ابومسلم، نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد. ابومسلم در آن فصل، تا فینال صعود کرد که نهایتا به صباباتری باخت.

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو