Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن آذرباد در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیمی ما از همه لحاظ راضی کننده است و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم بتوانیم در این دو هفته باقیمانده از لیگ هم بتوانیم همین روند رو به رشد را ادامه دهیم تا در پایان لیگ جایگاهی درخور شأن مردم خوب کرمان را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه چقدر حضورش در مس در فصل آینده لیگ قطعی به نظر می‌رسد، گفت: تمام تمرکز ما این است که هر طور شده در این دو هفته باقیمانده از لیگ نتایج مطلوبی را بگیریم تا با کسب امتیازات لازم رتبه خودمان را در لیگ ارتقا دهیم. برای فصل آینده هم هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام و فعلاً تمام تمرکزم این است که مانند همیشه بهترین عملکردم را داشته باشم.

بازیکن تیم مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش راضی است یا خیر، گفت: عملکردم خوب بوده از نظر خودم هر چند که می‌توانستم بهتر از این هم باشم. امیدوارم بتوانم بهتر از این برای تیمم مثمرثمر باشم.

آذرباد در پایان راجع به بازی با پدیده هم اینطور گفت: هر دو طرف نیاز مبرم به امتیاز بازی دارند. بازی سختی در مقابل تیم قابل احترام پدیده داریم زیرا کادر فنی و بازیکنان خوبی را در جمع خود دارد و تاکنون نیز نتایج خوبی گرفته است، به خصوص در نیم فصل دوم که شرایط این تیم به کلی تغییر کرده است. البته ما هم مس رفسنجان هستیم و می‌خواهیم در این بازی خانگی سه امتیاز را کسب کنیم تا شرمنده مردم کرمان نشویم. بیشتر بخوانید: رونمایی از تیم منتخب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر با درخشش پرسپولیسی‌ها

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد