Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@06:38:14 GMT

کمیته انضباطی؛ مربی فولاد جریمه شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۲۴۲۸

کمیته انضباطی؛ مربی فولاد جریمه شد

آرای مربوط به تخلف‌ رخ داده در دیدارهای آلومینیوم اراک و استقلال و هم چنین صنعت مس رفسنجان و فولاد خوزستان اعلام شد.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای جدید مربوط به هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر اعلام شد:

 

- در دیدار آلومینیوم اراک و استقلال تهران به دلیل نقض اصول کلی رفتار (حضور تماشاگران در جریان بازی منتهی به میزبان –نقض پروتکل بهداشتی) برابر با ماده 51 و 117 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

- در دیدار صنعت مس رفسنجان و فولاد خوزستان، تیم مس به دلیل بدرفتاری مقابل مربی حریف از سوی یکی از اعضای منتسب به باشگاه برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه حسین کعبی مربی فولاد خوزستان با بدرفتاری مقابل مقام غیررسمی باید برابر با ماده 54 آیین نامه انضباطی سی میلیون ریال بابت محکومیت خود بپردازد.

 

آرای فوق قطعی است.

کمیته انضباطی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته انضباطی فولاد خوزستان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کمیته استیناف: تورم زیاد شده و جرایم انضباطی هم گران شده است!

مهدی دادرس در مورد جریمه یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی استقلال به خاطر فحاشی هواداران و پرتاب بطری به سمت زمین توضیحاتی را ارائه کرد

طرفداری | مهدی دادرس از علت جریمه استقلالی ها می گوید.

مهدی دادرس اظهار داشت:

قطعا کمیته انضباطی با توجه به آئین نامه انضباطی این رای را صادر کرده و احساس می کنم با توجه به اینکه هر دو باشگاه مسبوق به سابقه در این زمینه هستند کمیته انضباطی حداکثر جریمه را برای استقلال در نظر گرفته است.

وی افزود:

رفتار هواداران این دو باشگاه در ورزشگاه باعث جرایم میلیاردی می شود و خودشان باعث جریمه سنگین می شوند. بارها به مسئولان دو باشگاه گفته ایم که به تماشاگران و هواداران خود آموزش های لازم را بدهید تا از پرتاب اشیا به زمین و ... خودداری کنند. متاسفانه بازهم شاهد چنین رفتارهایی از تماشاگران دو تیم هستیم. البته که باید گفت جرایم انضباطی هم مشمول تورم شده مثل همه اقلامی که قیمت هایش بالا رفته جرایم انضباطی هم گران شده است.

عضو کمیته استیناف با اشاره به جامعه عصبی گفت:

هواداران فوتبال جزیره ای نیستند بلکه این تماشاگران از جامعه به ورزشگاه می آیند و جامعه ای متشنج داریم که همین مردم گاهی برای تخلیه هیجانات و احساسات خود به ورزشگاه می آیند و شاهد چنین رفتارهایی هستیم.

دادرس در مورد اعتراض احتمالی باشگاه استقلال به این جریمه سنگین مالی گفت:

من هم پیش بینی می کنم که استقلال به این جریمه اعتراض کند زیرا دو باشگاه برای ارقامی کمتر از این هم معترض بوده اند و باید پرونده به کمیته استیناف بیاید تا ببینیم چه دلیلی برای این جریمه وجود دارد؟ در کمیته استیناف حق افزایش جریمه را نداریم. اگر می توانستیم انجام می دادیم( با خنده) به هر حال در صورت اعتراض احتمالی به این پرونده و جریمه رسیدگی خواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • جریمه و کسر امتیاز برای آلومینیوم در لیگ برتر هندبال
  • استقلال با پرتاب سنگ و بطری نقره‌داغ شد
  • عضو کمیته استیناف: تورم زیاد شده و جرایم انضباطی هم گران شده است!
  • جریمه سنگین و عجیب استقلال توسط کمیته انضباطی
  • اعلام دو رای انضباطی فدراسیون فوتبال
  • آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال