Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:45:29 GMT

رادیو ورزش بازیهای المپیک را به طور زنده پخش می کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۳۰۷۲

رادیو ورزش بازیهای المپیک را به طور زنده پخش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش همزمان با نزدیک شدن بازی های المپیک توکیو، مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش گفت‌وگویی را درباره فعالیت ها و برنامه‌های اختصاصی این رادیو انجام داد.


* رویکرد رادیو ورزش در دوران برگزاری مسابقات المپیک به چه صورت هست؟

رویکرد رادیو ورزش در این دوران پوشش زنده تمامی مسابقاتی است که برای مخاطب ما مهم است از جمله مسابقاتی که یک طرف آن ایران است و مسابقات مهم برخی از رشته های پرطرفدار در کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه‌ بر این برنامه‌ها و ویژه‌ برنامه‌هایی را تدارک دیدیم که از آنتن رادیو ورزش پخش می‌شود. در ایام المپیک که از ۱ تا ۱۷ مرداد است کاملاً آنتن رادیو ورزش یک آنتن المپیکی است و موضوعات مربوط به المپیک را پوشش می‌دهد. حتی در برنامه‌های عادی هم به المپیک می‌پردازد. علاوه بر این‌ ما یک استودیوی مجهزی را در نظر گرفتیم که تمام برنامه‌های المپیک از این استودیو هم پخش می‌شود. همچنین پخش برنامه ها را هم به صورت تصویری از ایران صدا خواهیم داشت.


* چه برنامه هایی در این مدت به صورت اختصاصی قرار است به کنداکتور رادیو اضافه شود؟

ما برنامه‌های مسابقات را پوشش زنده داریم که این مسابقات از ساعت ۴ صبح الی ۱۷ در ساعات مختلف برگزار می‌شود و همکاران من هم در اینجا و هم در توکیو تلاش می‌کنند که تمامی مسابقات را به‌صورت زنده پوشش دهند. به جز پوشش زنده‌ی مسابقات ما چند ویژه‌ برنامه هم داریم. برنامه حالا المپیک که از ساعت ۱۸ الی ۱۹ هر روز بعد از برگزاری مسابقات المپیک پخش می‌شود و به جمع‌بندی نهایی بازی ها پرداخته و به صورت روزانه در این برنامه به بحث و بررسی و تحلیل کارشناسی می‌پردازیم.

ما هر دو ساعت یک بخش خبری ۵ دقیقه‌ای خواهیم داشت که این بخش خبری آخرین تحولات المپیک را بررسی و اطلاع‌رسانی می‌کند. بخش‌های خبری ما به ترتیب ساعت ۷، ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۵ و ۱۷ از شروع تا پایان بازی ها خواهد بود.

برنامه بعدی مستند کوتاه یک المپیک و هزار داستان است. این مستند اختصاص دارد به المپیکی‌هایی که از کشور اعزام شدند و زندگی آن‌ها را روایت می‌کند.
بخش دیگر برنامه ای است با عنوان المپیک زندگی که رابطه بین المپیک و سبک زندگی را بررسی می‌کند. به نوعی درس‌هایی که از المپیک برای زندگی گرفته می شود را بررسی می کند.

از ویژه برنامه های مختص ایام المپیک، نمایش رادیویی است به اسم فاتحان سکوی المپیک که هر روز از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴ پخش می‌شود . تمامی این ویژه برنامه‌ها از ۱ مرداد از رادیو ورزش پخش می‌شود.

* برنامه هایی که پخش می‌شدند هم در این مدت رویکرد خود را تغییر می‌دهند و حال و هوای المپیکی پیدا می‌کنند؟

برنامه‌های تحلیلی و کارشناسی ما در ایام المپیک منعطف شده و به موضوع المپیک می‌پردازند. برنامه‌هایی مثل همیشه با ورزش و برخی از برنامه‌هایی که تحلیلی هستند مثل جهان ورزش که مختص رشته‌های مختلف است علاوه‌ بر این‌ که ویژه‌ برنامه داریم این برنامه‌ها هم به صورت اختصاصی به موضوع المپیک می‌پردازند.

* چند نفر از رادیو ورزش به توکیو اعزام می‌شوند؟ برنامه خاص و زنده ای از انجا برگزار می‌شود؟

دو نفر از رادیو ورزش برای پوشش رویدادهای المپیک اعزام شدند که این دوستان از توکیو هم به‌صورت زنده برخی از مسابقات را برای ما گزارش می‌کنند و هم مصاحبه و گزارش هایی را برای ما ارسال خواهند کرد که در برنامه های مختلف پخش خواهد شد

کد خبر 5263990

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو ورزش المپیک 2020 توکیو فوتبال المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد فرهاد مجیدی تیم ملی فوتبال ایران المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران کاروان ورزش ایران کارلوس کی روش مسابقات قهرمانی جهان لیگ دسته اول فوتبال برنامه هایی رادیو ورزش پخش می شود برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت

حمید شاه‌آبادی معاون صدای سابق رادیو درباره ویژگی استاد اسکویی گفت: رسانه یک ویژگی خاصی در الگو پروری دارد و کسی که در رسانه کار می‌کند اگر توجه داشته باشد که ده‌ها، صد‌ها، هزاران نفر روش او را می‌بینند، رفتار و منش او را می‌بینند و در موقعیت‌های مختلف کنش‌های او را می‌بینند در برد و باخت یک ورزش از او انعکاس و واکنش می‌بینند احساس می‌کند که او امروز فقط خودش نیست بلکه آنچه که عمل می‌کند نقش الگو سازی دارد.

وی ادامه داد: استاد اسکویی در کنار تجارب، شخصیت دوست داشتنی، توانایی و مهارت ویژه خودش به این نکته توجه داشت که وجودش برای یک جمع بزرگی مثل خانواده رادیو در این مجموعه اثر گذار باشد.

معاون سابق عنوان کرد: استاد این موضوع را به جمع دوستان خود آموخت و امروز نسلی که در رادیو هستند و کسانی که او را درک کردند و این رفتار و اخلاق را دریافته‌اند و امیدوارم ادامه دار باشند.

شاه آبادی درباره خاطرات مرحوم اسکویی بیان کرد: خاطرات زیبا و دوست داشتنی از استاد دارم به خصوص اولین برخورد‌ها که با آقای اسکویی برای حل مشکل رادیو ورزش دارم و نشست‌هایی که برای اعزام‌ها و موضوعات مختلف داشتیم همه آنها خاطرات ماندگاری در ذهن من ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی