Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فروردین طی نامه‌ای خطاب به مسئولان وزارت نیرو و استان فارس با ارائه دلایلی مخالفت خود را از افتتاح شتاب زده سد هایقر نشان داد و خواستار اجتناب از بهره برداری از این طرح به دلیل نا تمام بودن شد.

وی با بیان دلایل مخالفت خود از افتتاح این سد اظهار کرد: بازدید نکردن و اعلام نظر تیم کارشناسی وزارت نیرو و اقدام نکردن به اعلام اتمام عملیات اجرایی، وجود نواقص طرح در سالهای آتی از نظر اعتباری که با مشکل مواجه می‌شود، عدم تکمیل راه ورودی و مسیر جدیدالحداث این سد یه سمت به محور قیر- فیروزآباد که مسدود است از جمله این دلایل محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند همچنین فرایند تملک اراضی بستر دریاچه سد هایقر که هنوز به اتمام نرسیده و عدم اتمام کانالهای پایاب برای آب شرب و کشاورزی را از دیگر دلایل این مخالفت عنوان کرد.

به گزارش مهر، شهرستان فیروزآباد یکی از شهرستان‌های استان فارس است که جمعیتی افزون بر ۱۲۱ هزار و ۴۱۷ نفر دارد و در ۹۶ کیلومتری جنوب شیراز مرکز استان فارس واقع شده است.

کد خبر 5264022

منبع: مهر

کلیدواژه: سدسازی محمدمهدی فروردین شهرستان فیروزآباد ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه آمار کرونا واکسن کرونا نماز عید قربان عکس استانها خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا اردبیل ایلام گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس