Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@02:30:47 GMT

شانس بزرگ استقلال در جام‌حذفی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۵۳۳۲

شانس بزرگ استقلال در جام‌حذفی

خبرورزشی – مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی روز چهارم مرداد قرعه‌کشی می‌شود تا تیم‌های حاضر در این مسابقات با رقبای خود را بشناسند و سیزدهم مرداد به مصاف یکدیگر بروند. دراین‌میان نکته جالب‌توجه، شانس بالای استقلال برای برگزاری جدال نیمه‌نهایی در ورزشگاه آزادی است و فقط در یک صورت چنین مزیت مهمی را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانس ۷۵ درصدی

استقلال در بازی مقابل پرسپولیس روی کاغذ تیم مهمان تلقی می‌شد به همین خاطر شرایط خوبی برای میزبانی جدال نیمه نهایی دارد. فولاد خوزستان و گل‌گهر سیرجان در حالی توانستند از سد سپاهان و آلومینیم در مرحله یک چهارم نهایی بگذرند که هر دو میزبان بودند به همین خاطر جدال نیمه‌نهایی را باید تحت عنوان مهمان برگزار کنند. از طرف دیگر، اگر ملوان بندرانزلی نیز بتواند با شکست دادن خیبر خرم‌آباد راهی نیمه‌نهایی جام حذفی شود، با توجه به اینکه میزبان حریف لرستانی خود بوده، طبق برنامه باید در مسابقه نیمه‌نهایی مهمان شود ولی اگر خیبر بتواند ملوان را حذف کند و در مرحله نیمه نهایی حریف استقلال شود، آنگاه باید برای انتخاب شهر میزبان میان استقلال تهران و خیبر خرم‌آباد قرعه‌کشی صورت بگیرد. این یعنی شانس ۷۵ درصدی استقلال برای میزبانی در مسابقه ماقبل فینال. گل گهر، تحت هر شرایطی مهمان

جدا از اینکه استقلال مهمان شود یا در ورزشگاه آزادی تحت عنوان میزبان از رقیب خود در جام حذفی پذیرایی کند، گل‌گهر سیرجان تحت هر شرایطی و با هر تیمی که به قید قرعه در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مواجه شود، باید مهمان باشد. امیرحسین روشنک مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی در این رابطه به خبر ورزشی گفت: «مهمان شدن گل گهر در نیمه نهایی یک مسئله کاملاً قانونی و مبتنی بر آیین نامه مسابقات است. این تیم شرایطی داشته که به خاطر برنامه‌ریزی مسابقات و قید قرعه طی هر سه بازی گذشته خود در جام حذفی میزبان بوده است و به همین خاطر بر اساس آیین‌نامه، با هر تیمی که طبق قرعه‌کشی مواجه شود، حتماً باید در خانه حریف خود به میدان برود. حالا می‌خواهد این حریف استقلال و فولاد باشند یا اینکه از میان ملوان و خیبر انتخاب شوند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه نیمه نهایی جام حذفی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد