Web Analytics Made Easy - Statcounter

برات وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این دوره از مسابقات بدمینتون با توجه به تعطیلات چند ماهه اخیر اماکن ورزشی، به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت، در روز گذشته، در پارک شهربازی بجنورد و با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرستان‌های بجنورد و شیروان به میزبانی هیأت بدمینتون شهرستان بجنورد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این بازی با حضور ١٧ تیم دو نفره در دو بخش آقایان و بانوان با کسب مجوزهای لازم و رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس هیأت بدمینتون خراسان شمالی تصریح کرد: این دوره از مسابقات نیز مانند سنوات گذشته با توجه به شرایط مناسب هوا در اول فصل تابستان و با هدف توسعه بدمینتون همگانی و ایجاد انگیزه در بین بازیکنانی که در فضای باز تمرین می‌کنند با حضور تعدادی ازعلاقمندان، خانواده‌ها و رؤسای هیأت بدمینتون شهرستان‌های بجنورد و شیروان برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم‌های برتر در بخش آقایان شامل علی یزدانی و میرزایی تیم اول، علی همدمی مقدم و محمد بهمن تیم دوم و محمد رحمانی و مهر پرور تیم سوم شدند.

وثوقی گفت: همچنین در بخش بانوان، تیم اول آتوسا آل سلطان و فریبا ناصری، تیم دوم نازنین شمس و مینا مکرمی و تیم سوم نیلوفر خدابنده لو و پریا حاج طالبی بودند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی بانوان ورزشی فضای باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت