Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تارتار پیش از دیدار پیکان مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: بازی با ماشین سازی مهمترین بازی فصل ما است. با بچه‌های تیم و کادرفنی مفصل صحبت کردیم و به اهمیت این سه امتیاز آگاه هستیم.

وی افزود: با احترام به تیم ریشه دار ماشین سازی و هوادارانش، اگر این بازی را ببریم شرایطمان در جدول خیلی خوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه دو بازی به پایان فصل مانده، مصمم هستیم. بچه‌ها با انگیزه هستند و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه آیا قطعی بودن سقوط ماشین‌سازی تاثیری روی بازی فردا خواهد داشت، عنوان کرد:‌ از این بابت مقداری نگران هستیم. با بچه‌ها صحبت و آن‌ها را توجیه کردیم که درست است ماشین سازی 5 گل از پرسپولیس دریافت کرد اما تا دقیقه 30 که 10 نفره نشده بود، بازی پایاپایی انجام داد. این تجربه پرسپولیس بود که توانستند در 30 دقیقه اول، دو گل به ماشین سازی بزنند.
وی افزود: همین موقعیت‌ها را ماشین سازی داشت که نتوانست استفاده کند. خیلی باید هوشیار باشیم. بازیکنان آن‌ها جوان و با انگیزه هستند و می‌توانند ما را به دردسر بیندازند. ضمن اینکه علیرضا اکبرپور که از دوستان خوب من است، خودش مهاجم بوده و تیم‌های او معمولا تهاجمی بازی می‌کنند. باید خیلی مراقب باشیم که غافلگیر نشویم. خداراشکر محروم نداریم. یکی دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند که ان‌شاالله به بازی برسند.
تارتار با اشاره به مقام نخست نماینده کشورمان در مسابقات تیراندازی المپیک توکیو، گفت: مدال طلای جواد فروغی را در تیراندازی تبریک می‌گویم. باعث افتخار همه ما ایرانی‌ها است. ان‌شاالله مدال گرفتن تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ماشین سازی و پیکان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال مهدی تارتار ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران

معاون توسعه ورزش بانوان در پیامی، تاریخ‌سازی نازنین فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و رکوردزنی در ماده ۴۰۰متر با مانع را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی تاریخ‌سازی نازنین‌فاطمه عیدیان در مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا- دوبی و کسب مدال طلای ماده ۴۰۰ متر با مانع برای نخستین‌بار و شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان با ثبت رکورد ۵۸.۸۶ ثانیه، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی تاریخ‌سازی عیدیان را تبریک گفت. متن پیام مریم کاظمی‌پور به این شرح است:

«دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود به‌نام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد.

نازنین‌فاطمه عیدیان با کسب مدال طلای دوومیدانی برای نخستین در ماده ۴۰۰ متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را بر جریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویدادهای بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد.

اینجانب فتح قله رقابت‌های دومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین‌فاطمه عیدیان، شیرزن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.»

منبع: ایرنا

کد خبر 748333

دیگر خبرها

  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی