Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@00:40:59 GMT

سلفی مرگبار در دره ضحاک + عکس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۱۷۸۶

سلفی مرگبار در دره ضحاک + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از رکنا، سلفی مرگبار در قلعه ضحاک هشترود،هفته گذشته را بر اهالی این شهر تلخ کرد. در جریان ماجرای سلفی مرگبار یک نوجوان هنگام گرفتن سلفی مرگبار جان خود را از دست داد. بعد از اینکه جوان هشترودی هنگام گرفتن سلفی مرگبار از ارتفاع پرتاب شد و جان باخت. امدادگران هلال احمر جسد پسری را که در جریان سلفی مرگبار جان باخته بود تحویل خانواده اش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دوربین گوشی اش را روی حالت سلفی گذاشت و در قسمت مرتفعی از قلعه ضحاک ایستاد. صورتش را کمی زاویه داد و لبخندی به دوربین زد. اما یکدفعه تعادلش بر هم خورد و از ارتفاع ۱۵۰ متری به دره قلعه ضحاک هشترود سقوط کرد.

حالا سه روز از مرگ هولناک علی فتحی می گذرد. روز حادثه او به همراه خانواده اش به قلعه ضحاک هشترود رفته بود. به جایی خوش آب و هوا و یک ابنیه تاریخی که دیدارش نه تنها برای مسافران توریست بلکه حتی برای خانواده ای مثل فتحی که اهل و ساکن هشترود هستند هم جذاب است.

آن روز نسیم خنکی می وزید و تصویر رقص ابرها آن قدر دیدنی بود که هر مسافری را وسوسه می کرد چند عکس یادگاری بگیرد.

اما آخرین سلفی علی، هرگز تصویر لبخند او را ثبت نکرد.

کوهنوردان سقوط علی را هنگام سلفی مرگبار دیدند

کوهنوردانی که در همان حوالی بودند، لحظه سقوط علی را دیده بودند و زمانی که پدر و مادر علی سراسیمه دنبال پسرشان می گشتند، آن چند کوهنورد گفتند که یک جوان را در حالی که از ارتفاع ۱۵۰ متری به انتهای دره سقوط کرد دیده بودند.

پدر علی که به جز علی دو دختر دارد، در سوگ از دست دادن تنها پسرش حال روحی خیلی بدی دارد. او به خبرنگار رکنا گفت:«بعد از سقوط فرزندم، امدادگران هلال احمر از مسیر صعب العبور به محل پرتگاه رفتند و با زحمت خیلی زیاد جسد پسرم را بالا آوردند.»

پربیننده ترین ماجرای شکایت مادر علی انصاریان از پزشک معالج + فیلم پایان تلخ یک ازدواج اشتباه کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی از سوی سپاه پاسداران قتل به خاطر یک نگاه زلزله بخش هایی از استان اصفهان را لرزاند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سلفی مرگ نوجوان سلفی مرگبار قلعه ضحاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا

 بلندترین سکوی بانجی‌جامپینگ دنیا در تهران افتتاح می‌شود. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ مراسم افتتاحیه بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا با ارتفاع ۲۸۰ متر، فردا در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

پیش از این بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در برج ماکائو با ارتفاع ۲۳۳ متر بود.

دیگر خبرها

  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر