Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ولی الله عادلی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود:۱۴ موضوع محوری برنامه فرهنگی ائمه جمعه تعریف شده که احیای مراسم مذهبی ، اعتلای خانواده و جایگاه زن ، ارتباط با نسل جوان ، ترویج علم و پژوهش. ترویج فرهنگ قرآن ،  ترویج  اقتصاد مقاومتی، تقویت و فعال سازی و احیای شورای فرهنگ عمومی ،  نهضت خدمات رسانی  و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله این برنامه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  ائمه جمعه تحت عنوان مسئله  موضوعات را آسیب شناسی و برای نوشتن برنامه  کمیته تدوین برنامه دارند ، تقسیم کار می کنند  و  هر سه ماه باید اجرای برنامه ها را  به تهران گزارش کنیم .

عادلی با بیان اینکه نماز جمعه نقش محوری و انسجام آفرینی را به خوبی ایفا کرده است ، گفت: نماز جمعه از همه ابعاد اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در جامعه تاثیرگذار بوده که با شعار همیشه فرهنگی و همیشه انقلابی با دبیری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور دنبال می شود

وی از برگزاری ۲۵ ویژه برنامه به مناسبت قرار گرفتن در آستانه پنجم مرداد ماه سالروز نخستین اقامه نماز جمعه بعد از انقلاب خبر داد و افزود: مسابقات فرهنگی اجتماعی، برگزاری جلسات مشترک با کارگزاران ائمه جمعه، جلسات با افراد صاحب نظر برای  پیشنهادات با هدف اعتلای کیفیت نماز جمعه  از جمله این برنامه ها است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان تجلیل ائمه جمعه فقید ، سرکشی از خانواده های شهدا ، تقدیر از گروههای جهادی در طرح مواسات، تجلیل از ائمه جماعات در طرح مساوات ، افتتاح برخی فضاهای فرهنگی  و تجلیل از پیشکسوتان ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای نماز جمعه. تشکیل شورای فرهنگ عمومی  را ز دیگر برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت پنجم مرداد ماه عنوان کرد.

برچسب‌ها رشت گیلان امام جمعه رشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان امام جمعه رشت رشت گیلان امام جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران