Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان شهریار گفت: واکسیناسیون کرونا در شهرستان شهریار با سرعت خوبی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه معاون بهداشت دانشگاه، روز شنبه دوم تیر با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان؛ نحوه ارائه خدمت در این مراکز را مورد بازدید قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازدید با همراهی دکتر ناصح مدیر شبکه بهداشت و درمان،دکتر قدیری معاون بهداشتی و دکتر دادشی مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های این شبکه و رئیس اداره اجتماعی فرمانداری و نماینده شهرداری شهریار انجام شد و تیم بازدید کننده با حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون ایثار و خانه فرهنگ و هنر شهریار، نحوه ارائه خدمت تزریق واکسن کرونا به شهروندان این شهرستان را مورد ارزیابی قرار دادند.

دکتر کوهپایه زاده در پایش مرکز تجمیعی واکسیناسیون ایثار که با تغییر کاربری سالن ورزشی در شهرجدید اندیشه راه اندازی شده است؛ تعامل و همکاری جمعیت هلال احمراین شهرستان که در کنار کارکنان حوزه سلامت به شهروندان ارائه خدمت می دهند را ارزشمند برشمرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان شهریار واکسیناسیون کرونا تجمیعی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

مدتی است شهروندان شهرستان شهریار از وضعیت نامناسب و فرسودگی روکش آسفالت در برخی از کوچه و خیابان‌ها به ستوه آمده اند. این موضوع علاوه بر اینکه عابران پیاده را با مشکل مواجه کرده، تردد رانندگان را نیز مختل کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر از آسفالت غیر استاندارد و فرسوده این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگرانی ساکنان محله ال خجند اصفهان از فرسودگی و فرورفتگی آسفالت خیابان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران