Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

خبر حناچی از آمادگی شهرداری تهران برای کمک به کادر درمان / تصویری از صالحی امیری در افتتاحیه بازی های المپیک / یادی از امام عصر (عج) در حساب وزیر اسبق ارشاد

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

چهره‌های سیاسی کشور در پی مدال آوری جواد فروغی در مسابقات المپیک واکنش هایی را در صفحات خود منتشر کردند.

سید عباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان:

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

" درود بر پاسدار وطن، دلاور قهرمان جواد فروغی که با غیرت و غرور ملی، در المپیک توکیو رکوردشکن شد، اولین مدال #طلا را به ارمغان آورد و دل مردم ایران را شاد کرد."

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس:

" مدافع سلامتی که پاسداری از عزت مردم را خوب یاد گرفته بود. جواد فروغی فرزند غیور و مخلص ایران، امروز با نشانه گیری خوب خود در باز‌ی های المپیک، هم رکورد شکست و هم تاریخ ساز شد. خداقوت پهلوان و تبریک به ملت عزیز ایران"

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما:

" آفرین به سروان پاسدار جواد فروغی. هم پرچم جمهوری اسلامی را بالابرد، هم طلا گرفت و هم رکورد جهان را شکست.

ما می توانیم"

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما:

" صحبت هاى شنیدنى جواد فروغى نخستین طلایی کاروان ایران در المپیک توکیو، در برنامه ماه مبارک رمضان امسال شبکه سلامت #سیما
این مدافع سلامت در میدان خدمتِ صادقانه و متعهدانه هم سربلند و پیروز است."

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما:

" چفیه و مدال طلا برگردن قهرمان تیراندازی المپیک توکیو جواد فروغی

میدان تیراندازی المپیک در همه این سال‌ها یک مرد می‌خواست شبیه به آقا جواد انگار!"

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

" کسب مدال طلای المپیک توکیو در رشته ده متر تپانچه بادی توسط جواد فروغی را به ایشان و ملت قهرمان پرور ایران تبریک عرض میکنم.

این قهرمان نمادی از خودباوری است. کسی که پرستار بیمارستان بقیه الله است و فعالیت در این رشته‌ی ورزشی را از داخل بیمارستان و محل کار آغاز کرد.

او همزمان که در جبهه مقابله به کرونا به مردم خدمت می‌کرد و خودش نیز برای کمک به سلامت مردم به کرونا مبتلا شد، برای قهرمانی در المپیک و کسب افتخار برای ایران نیز می‌جنگید."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

" بسم الله الرحمن الرحیم ⁣

کسب مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در مسابقات المپیک، مسرت‌بخش و شادی آفرین بود. ⁣

اینجانب کسب مدال طلا و شکستن رکورد المپیک در رشته تیراندازی را به ورزشکار قهرمان، پرتلاش و تاریخ‌ساز جناب آقای جواد فروغی و تمامی مربیان و همچنین اعضای خانواده محترم ایشان و تمام مردم عزیز ایران به خصوص اهالی شریف خطه ایلام و شهر دهلران تبریک می‌گویم؛ ان‌شاءالله این توفیق سرآغاز رشد روزافزون افتخارات ایران اسلامی در این رشته ورزشی باشد. ⁣

محمدباقر قالیباف⁣
رئیس مجلس شورای اسلامی"

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک تصویری از افتتاحیه مراسم المپیک را در حسابش منتشر کرد:

دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش توئیتی را درباره حضور ارتش در تامین امنیت کشور منتشر کرد:

مهدی چمران، منتخب شورای شهر تهران توئیتی را درباره انتخاب شهردار منتشر کرد:

"انتخاب شهردار مردمی کاری سخت و پیچیده است، افرادی در دومین مرحله انتخاب شده اند که عموما شخصیت هائی توانمند و شناخته شده هستند و گزینش یک نفر از بین آنان بسیار مشکل است. ما به لطف الهی دل بسته ایم و به بینش و انسجام درونی شورا."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محسن رضایی علی لاریجانی سیاسیون ایران المپیک توکیو سیاسی کشور جواد فروغی مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران

ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جام جهانی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P2، کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع 8 نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با 239.7 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب 214.8 امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با 148 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

امروز همچنین محمدرضا میرشفیعی ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان P1 در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه سوم راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با کسب 234.8 امتیاز در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. در این ماده نمایندگانی از کشور هند و کره جنوبی به ترتیب اول و سوم شدند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیده بود.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • سهراب و فروغ برای هم شعر می‌خواندند/ فرح پنج بار برای افتتاحیه نمایشگاه سهراب آمد ولی او در نمایشگاه حاضر نمی‌شد؛ هیچ دلیل سیاسی هم نداشت
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم