Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:32:10 GMT

۲۱۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می شوند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۴۲۱۳

۲۱۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف بیجار اعزام می شوند

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: ایام ماه محرم فرصت مناسبی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است و باید از فرصت‌های این ماه نهایت بهره را برد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر اساس قیام اباعبدالله الحسین (ع) بود و بر ما نیز واجب است تا در راستای اشاعه این فریضه الهی بیش از پیش در جامعه بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مختاری نیا به اهمیت تبدیل امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه تاکید کرد و گفت: باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه به یک فرهنگ تبدیل کرد و با استفاده از تبلیغات مثبت و فضاسازی فرهنگی این دو فریضه الهی را در جامعه اشاعه داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم و اساسی روحانیون در اشاعه فرهنگ حسینی اشاره کرد و گفت: روحانیون و ذاکرین اهل بیت با فراهم کردن بستر مناسب باید فضائل اهل بیت را به گوش مردم برسانند.

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، بیان داشت: روحانیون و وعاظ بر اقامه نماز اول وقت در دستجات عزاداری تاکید کنند.

حجت‌الاسلام مختاری نیا در ادامه از اعزام ۲۱۰ مبلغ در دهه اول ماه محرم‌الحرام به مناطق مختلف شهرستان خبر داد و افزود: این مبلغین به تمام نقاط شهرستان حتی روستاهای دور دست و کم جمعیت نیز اعزام می‌شوند و مراسم عزاداری حسینی در نقاط مختلف این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی بر فراهم ساختن زمینه‌ها و ظرفیت‌های تبلیغ ارزش‌های دینی و مذهبی در این ایام تأکید کرد و گفت: مبلغین با تلاش خود زمینه‌های تبلیغی بیشتری را فراهم خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: باید سعی کنیم با اجرای برنامه‌های مناسب به تبیین اهداف عاشورا و شخصیت حضرت زینب کبری (س) بپردازیم.

کد خبر 5264799

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه محرم بیجار اعزام مبلغ ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر آمار کرونا نماز عید قربان واکسن کرونا عکس استانها دعای عرفه گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا ایلام امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۴۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرنگار مهر، کامران کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهیان نور بهترین بستر فرهنگی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت و مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه دشمن است.

وی با اشاره به اعزام ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از استان همدان به اردوهای راهیان نور در سال گذشته در خلال برگزاری کنگره شهدا، از برنامه‌ریزی برای اعزام ۳ هزار نفر دیگر در قالب ۵۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.

کریمی گفت: این اردوها در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و زائران از مناطق عملیاتی مرصاد، قراویز، بازی‌دراز و پادگان ابوذر بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین از برگزاری راهیان پیشرفت در کرمانشاه به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده خبر داد.

وی در خصوص سهمیه اردوی راهیان نور امسال استان همدان گفت: ۲۵ هزار و ۲۰۰ نفر شامل ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب و ۱۲ هزار نفر به مناطق جنوب اعزام خواهند شد.

کریمی با اشاره به اینکه شهید شاخص امسال همدان سردار شهید تقی بهمنی است، افزود: این شهید عزیز در منطقه قراویز به شهادت رسیده و در روز ۱۳ اردیبهشت یادواره‌ای برای ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090327

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • مسوولان برای درمان سراغ پزشکان معروف می روند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب