Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملوان هرچند در لیگ آزادگان روزگار خوشی را سپری نکرد، اما در جام حذفی خاطرات گذشته را به خوبی زنده کرد.

ملوان بندرانزلی به نیمه نهایی جام حذفی ایران صعود کرد.

به گزارش طرفداری؛ ملوان در یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران به مصاف ویستاتوربین تهران رفته بود که در آن بازی موفق شد 2 بر 1 این تیم را شکست بدهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله یک هشتم نهایی قوی های انزلی موفق شدند تیم قدرتمند نساجی را 1 بر 0 از پیش روی بردارند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند و در این مرحله به مصاف خیبر خرم آباد رفتند که پس از 120 دقیقه جانانه جنگیدن، به پنالتی ها رسیدند و با درخشش گلرشان موفق شدند دو پنالتی از خیبری ها بگیرند و در نهایت 4 بر 3 پیروز شوند و راهی نیمه نهایی جام حذفی شوند.

ملوان در لیگ آزادگان حتی نزدیک به صعود هم نشد. آن ها در 34 بازی، 12 پیروزی داشتند، 10 تساوی و 12 شکست. شاگردان مازیار زارع، همچنین در لیگ دسته اول 30 گل زدند و 30 گل خوردند تا با 46 امتیاز در رده دوازدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان به کار خود پایان بدهند.

تیمی که آن را به نام و یاد سیروس قایقران، هافبک تنومند و کاپیتان سابق تیم ملی ایران می شناسیم، تیمی که روزی روزگاری در لیگ برتر ایران یکی از قطب های فوتبال ما بود و کار سایر تیم ها خصوصا پرسولیس و استقلال را همیشه سخت می کرد و بازی های درخشانی از خود به یادگار گذاشته است، تیمی که امید مردم شهر بندرانزلی است، هرچند که در لیگ آزادگان شرایط خوبی ندارد اما با دو فرزند محبوب خود، یعنی مازیار زارع در سمت سرمربی و پژمان نوری در سمت مدیرعامل، راهی نیمه نهایی جام حذفی شده است و بار دیگر می خواهد چشم ها را به خود خیره کند.

ملوان با سه قهرمانی و چهار نایب قهرمانی در جام حذفی و دو بار حضور در آسیا، جزو پرافتخارترین تیم های شهرستانی فوتبال ایران است. حالا آن ها باید در نیمه نهایی منتظر باشند و حریف خود را از میان استقلال، گل گهر و فولاد بشناسند. حریفی که قطعا کار آسانی ندارد.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است استوری رامین رضاییان برای کوبیاک / عکس جای خالی تماشایی سعید معروف و امتیازگیری برای ایران در ست پنجم مقابل لهستان بنرهایی علیه پوگبا در پاریس؛ اولتراهای پاری سن ژرمن مسئولیت این بنرها را بر عهده نگرفتند اکیپ خبر داد: حقوق دوناروما در پاریس پایین‌تر از حقوق پیشنهادی میلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نهایی جام حذفی لیگ آزادگان نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌۸ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید علی اکبر شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران است.خلبان شیرودی که  با ۳۳ بهار زندگی بالاترین ساعت پرواز جنگی را در جهان داشت و تا روز آسمانی شدنش در سال ۱۳۶۰، چنان درخشید که، برای همیشه‌ی تاریخ، یکی از جوانان رشید انقلاب نام گرفت.

روایت خان آرمویی از خلبان  تیزپرواز آسمان ایران:

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت ، سالروز عروج خلبان تیز پرواز آسمان ایران
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی