Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@17:18:26 GMT

آلدرویرلد در مسیر رفتن به قطر

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۶۰۲۶

مدافع بلژیکی تیم فوتبال تاتنهام به نظر می‌رسد برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی قطر خواهد شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش نشریه «تلگراف» انگلیس؛ توبی آلدرویرلد قصد دارد به حضور ۶ ساله‌اش در تاتنهام پایان دهد و راهی لیگ ستارگات قطر شود، جایی گه گفته می‌شود باشگاه الدحیل خواهان به خدمت گرفتنش است.

این مدافع بلژیکی در گذشته بار‌ها شایعه پیوستنش به منچستریونایتد مطرح بود، این در حالی است که باشگاه‌هایی همچون یوونتوس و رم نیز نسبت به جذب او علاقه‌مند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلدرویرلد ۳۲ ساله که تا سال ۲۰۲۳ با تاتنهام قرارداد دارد، سال ۲۰۱۵ بود که از اتلتیکومادرید به اسپرز پیوست و تاکنون ۲۴۳ بازی برای سفیدپوشان لندنی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: مدافع ژاپنی در آستانه توافق با تاتنهام

انتهای پیام/

برچسب ها: توبی آلدرویرلد تاتنهام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تاتنهام توبی آلدرویرلد تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست مخابرات استان به منظور بررسی مشکلات ارتباطی منطقه گنجگان به همراه تعدادی از مدیران از روستا‌های چشمه پهن، میرآباد، جنگیر آباد ودره ماهینی بازدید کرد.
خدادادخالق پناه با اشاره به اینکه در این بازدید مشخص شد روستای گردشگری گنجگان، به ویژه محدوده رستوران‌های بین راهی چشمه پهن دارای ضعف پوشش ارتباطی است افزود: بخشی از مسیر جاده این روستا نیز به عنوان نقطه کور ارتباطی استان محسوب می‌شود. وی ادامه داد: برای پوشش مطلوب این روستا مقرر شد، سایت موبایل واقع در روستای گنجگان مرکزی جابه جا، و دکل ارتباطی این روستا نیز افزایش یابد.
سرپرست مخابرات استان افزود: برای دسترسی مطلوب اهالی چشمه پهن، دره ماهینی و رستوران‌های بین راهی نیز سایت جدید احداث می شود.
خالق پناه اضافه کرد: جانمایی سایت جدید مشخص شد و به زودی فرایند آن انجام می شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد