Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – محسن عاشوری در نشست خبری بعد از مسابقه خیبر خرم‌آباد مقابل ملوان اظهاراتی داشت که گزیده آن را می‌خوانید:

*مدت زیادی نیست که تیم را تحویل گرفته‌ام و قرار هم نبود تغییر و تحولی انجام بدهم. با این دید آمدم که تیم و نفراتی که قرار است برای فصل بعد حفظ کنیم را بهتر بشناسم و همچنین نقاط ضعف ما ترمیم و تقویت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بازی با ملوان در مسابقات جام حذفی بود و یک تیم می‌تواند صعود کند به همین خاطر بازی کیفیت خوبی نداشت. با اینکه هم دمای هوا در این زمان از سال مناسب و هم اینکه زمین خوب بود هر دو تیم مقداری خسته بودند و زیاد از حد احتیاط کردند. تیم ما مثل ملوان راضی بود که بازی به پنالتی کشیده شود. دقت در این ضربات خیلی مهم است، اما گلر ملوان روز خوبی داشت و دو پنالتی را مهار کرد.

عاشوری گفت: به تیم ملوان و مربی جوان آن‌ها تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم برای فصل بعد تیمی خوب و مدعی روانه مسابقات کنند. همینطور امیدوارم تیم ما که می‌دانم هواداران لر تبار زیادی در سراسر ایران دارد و این بازی را نگاه می‌کردند نیز در فصل آتی تیم خوبی روانه بازی‌ها کند. امیدوارم برای فصل جدید یک تیم قوی و مقتدر روانه مسابقات کنیم.

* اولین بار که سیروس قایقران را دیدم سال ۶۳ در اردوی آمادگی تیم ملی و قبل از اعزام به سنگاپور برای بازی‌های آسیایی بود. چون اصلیت گیلانی دارم به خاطر هم زبان بودن ارتباط ما نزدیک شد. در سال‌های سال و در اردو‌های تیم ملی اکثرا هم اتاق بودیم. کسی نیست که از او خاطره بدی داشته باشد. او خاطرات خوبی برای ما ساخته بود. نه من بلکه تمام همبازی‌هایش در تیم ملی مانند کرمانی که دستیار من هم بود.

*با قایقران خاطرات زیادی داشتیم و امیدواریم روحش شاد باشد. امیدوارم ملوان بندرانزلی که با سیروس قایقران‌ها، غفور جهانی‌ها، مازیار زارع‌ها و پژمان نوری‌ها شکل گرفت و افتخار آفرید به جایگاه خودش برسد. این تیم از نظر قدمت شایستگی این را دارد که در لیگ برتر باشد، اما حتما مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم برطرف شوند. بیشتر بخوانید: ۵ بازیکن در لیست مازاد استقلال؛ پای جام حذفی در میان است

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن عاشوری خیبر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد با عملکردی فوق‌العاده با نتیجه ۲-۰ تاتنهام را شکست دهد و به رتبه هشتم برسد. پوچتینو پس از پایان بازی در نشست خبری شرکت و از نمایش تیمش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

پیروزی امشب؟
یک عملکرد عالی از بازیکنان. در نیمه اول و دوم به خوبی دفاع کردیم و در حمله عالی بودیم. همان چیزی که می‌خواستم. به آنها تبریک می‌گویم.

انتظار این عملکرد خوب را داشتید؟
می‌دانستم که می‌بریم اما عملکرد فوق‌العاده تیم من را سورپرایز کرد. فکر می‌کنم این اولین بار است که در این فصل احساس خوشحالی می‌کنم، زیرا این لحظه‌ای است که بعد از ۱۰ ماه، تیم شروع به درک کرده که ما نیاز به رقابت و سخت‌کوشی داریم و در این بازی واقعا خوب بودیم.

این بهترین عملکرد چلسی تحت هدایت شما بود؟
نمی‌دانم، اما مهم‌ترین چیز بزرگی کار ماست. با همه شرایط و احساسات منفی، تیم نشان داد که کارمان را به خوبی جلو می‌بریم.

همچنان از شما انتقاد می‌شود، نظری دارید؟
سخت است که می‌بینم هر هفته حتی با عملکرد خوب تحت انتقاد و قضاوت هستم. اما این تصمیم من نیست که اینجا باشم یا نباشم. ما فقط می‌خواهیم جلو برویم و برنده شویم.

دیگر خبرها

  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • ترزیچ: شایسته این پیروزی بودیم
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد