Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:33:08 GMT

زیرساخت‌های ناحیه صنعتی گزاز خلخال تکمیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۰۴۱۴

زیرساخت‌های ناحیه صنعتی گزاز خلخال تکمیل می‌شود

محمد اهلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: عملیات اجرایی زیرساخت‌های مورد نیاز ناحیه صنعتی گزار خلخال، از جمله خیابان‌کشی ، انرژی‌رسانی و سایر امور با اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در حال اجراست.

وی با بیان این‌ که فاز اول این ناحیه صنعتی در مساحت ۳۰ هکتار اجرا می‌شود، افزود: با  همکاری اهالی روستای گزاز و همچنین مسئولان دستگاه قضایی شهرستان خلخال، مشکل دریافت سند مالکیت زمین این شهرک مرتفع و زمینه برای شتاب بخشی به اجرای پروژه‌های زیرساختی این منطقه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به راه‌اندازی ناحیه صنعتی هشجین خلخال در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: این ناحیه به تصویب سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسیده و با توجه به اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای راه‌اندازی آن ناحیه صنعتی هشجین مرکز بخش خورش‌رستم خلخال با هدف ایجاد صنایع غذایی و کانی غیرفلزی آغاز به کار می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل یکی از مشکلات شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان را کمبود زمین برای سرمایه‌گذاران جدید طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و اشتغال‌زا دانست و ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی برای تملک حدود ۵۰۰ هکتار زمین برای ایجاد و توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان هدف‌گذاری شده است تا زمین موردنیاز سرمایه‌گذاران تامین شود.

اهلی مساحت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل را هزار و ۴۰۰ هکتار اعلام و اظهارامیداواری کرد با همکاری و مساعدت نهادهای مربوطه، تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دولتی و خصوصی این استان به بیش از ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی افزایش یابد.

برچسب‌ها خلخال توسعه ایران استان اردبیل شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال توسعه ایران استان اردبیل خلخال توسعه ایران استان اردبیل شهرک صنعتی ناحیه صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین