Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:21:22 GMT

آغاز تزریق واکسن «کوو ایران برکت» در اردستان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۱۳۰۸

آغاز تزریق واکسن «کوو ایران برکت» در اردستان

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز تزریق واکسن داخلی «کوو ایران برکت» در شهرستان اردستان آغاز شد که در مرحله اول به ناظران برگزاری انتخابات تزریق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۳۰ دوز واکسن ایرانی به اردستان وارد شده است، افزود: تاکنون حدود ۱۷۰ نفر از افراد واجد شرایط واکسن ایرانی برکت را تزریق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: واکسن «کوو ایران برکت» حاصل کار محققان ایرانی است و به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد، از این رو برخود می‌بالیم که می‌توانیم از واکسن ساخت کشور ایران استفاده کنیم.

وی یادآور شد: بعد از تزریق واکسن ایرانی به ناظران برگزاری انتخابات، در کنار سایر واکسن‌های وارداتی از واکسن تولید داخل نیز طبق سند ملی واکسیناسیون برای گروه‌های سنی مختلف استفاده می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با اشاره واکسیناسیون فرهنگیان اردستانی، تصریح کرد: بر اساس ابلاغ وزارت بهداشت و با هماهنگی انجام شده با مدیران آموزش و پرورش اردستان و زواره واکسیناسیون حدود ۸۰۰ نفر از معلمان و کادر اداری و آموزشی شهرستان اردستان نیز از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

وی در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان، تاکید کرد: در کل کشور به جز یکی دو استان خاص برنامه‌ای برای واکسن زدن به افراد زیر ۱۸ سال نداریم چراکه واکسینه شدن این افراد در اولویت نیست.

ذبیحی با بیان اینکه در حال حاضر افراد بالای ۶۰ سال در اردستان حال تزریق واکسن هستند، خاطرنشان کرد: از این دسته افراد تاکنون ۶ هزار و ۵۴۳ نفر دوز اول و یک هزار و ۸۶۰ نفر دوز دوم را دریافت کردند و در مجموع هشت هزار و ۴۰۳ نفر افراد بالای ۶۰ سال در اردستان واکسینه شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون هفت هزار و ۶۴۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو هزار و ۵۷۶ نفر نیز دُز دوم واکسن را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در شهرستان اردستان به ۱۰ هزار و ۲۲۲ دُز رسیده است.

کد خبر 5265300

منبع: مهر

کلیدواژه: تزریق واکسن واکسن ایرانی شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شیوع کرونا دعای عرفه ایلام تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  نماینده مرکز پزشکی حج در خراسان رضوی گفت: امسال بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   دکتر محمد رضا واحدی جو افزود:  واکسیناسیون از  امروز پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و تا یک هفته ادامه دارد و در ابتدا زائران مشهدی و مدینه اول واکسن مننژیت را دریافت می‌کنند.   وی گفت: شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، خواف، تایباد سرخس، فریمان، نیشابور، بجستان نمایندگان گروه پزشکی حج واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • درباره سرخک و واکسیناسیون آن چه می‌دانید؟
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید