Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@20:39:31 GMT

نجات دختر ۱۸ ساله حین خودکشی از روی پل در مجیدیه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۲۶۲۷

نجات دختر ۱۸ ساله حین خودکشی از روی پل در مجیدیه

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر نجات دختر ۱۸ ساله از خودکشی، در تشریح این خبر اظهار کرد: سرهنگ فلاح؛ رئیس کلانتری ۱۹۰ مجیدیه روز پنجشنبه ۳۱ تیر ماه در خارج از ساعت اداری و خارج از محدوده کلانتری در حال تردد بود که متوجه رفتار مرموز دختر ۱۸ ساله‌ای بر روی پل تقاطع امام علی (ع) و بزرگراه شهید سلیمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: سرهنگ فلاح به سرعت خود را به یک قدمی دختر ۱۸ ساله رسانده و متوجه شد که دختر جوان قصد خود‌کشی و تصمیم بر پایین انداختن خود به پایین اتوبان را دارد.

وی بیان کرد: در این حین، سرهنگ فلاح در اقدامی سریع دختر جوان را گرفته و مانع کار وی شده و پس از صحبت، دختر جوان به بخش مشاوره کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: خانواده دختر جوان نیز به کلانتری دعوت شده و در بخش مشاوره مشخص شد این دختر به خاطر مشکلات خانوادگی قصد خودکشی داشته که پس از مشاوره، تحویل خانواده‌اش شد.

موقوفه‌ای یادآور شد: سرهنگ فلاح در آخرین لحظه موفق به نجات جان دختر جوان شد و وی را از خودکشی نجات داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودکشی پلیس دختر ۱۸ ساله سرهنگ فلاح دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش