Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@21:24:10 GMT

خدمات مرحوم تابش در کهگیلویه و بویراحمد ماندگار است

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۳۷۱۴

خدمات مرحوم تابش در کهگیلویه و بویراحمد ماندگار است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی درگذشت تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام کلانتری آمده است: خبردرگذشت خدمتگزار صدیق و پرتلاش، زنده یاد مهندس علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آن انسان وارسته و مردمی سال‌های متمادی از عمر شریف خود را صرف خدمت خالصانه و صادقانه به کشور و مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار و محروم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات ارزنده و حضور مکرر و پیگیری های دلسوزانه  وی در جریان حادثه زلزله شهرستان دنا تا همیشه در اذهان این مردم مانگار خواهد بود.

بدون شک مردم قدرشناس ایران و به ویژه مردم استان ما خدمات ارزشمند آن مرحوم به‌ویژه در ساخت مسکن محرومین را از یاد نخواهند برد.

اینجانب درگذشت آن انسان شایسته و پرتلاش را به خانواده مکرم و معزز وی، بستگان و همه همکاران گرامی و زحمتکش وی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از خدای بزرگ، غفران و رحمت واسعه برای آن فقید سعید و صبر و اجر برای بازماندگان ارجمند مسالت دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تابش انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است