Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در بازدید از افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی و خدمات رسانی جهادگران به روستای سیل زده کلها واقع در جاده کرج-چالوس، گفت: از سال گذشته تا کنون، ۴۰۰ طرح عمرانی محرومیت زدایی با اعتبار ۱۸میلیارد و۵۰۰میلیون تومان توسط سپاه و بسیج در استان به سرانجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طرح های محرومیت زدایی در حوزه های آبرسانی، مرمت و احداث منازل اقشار آسیب پذیر و ساخت راه و همچنین تامین نیازمندی مردم قشر آسیب دیده بوده است. 

حیدر نیا گفت: ۳۷۰ صندوق قرض الحسنه در استان راه اندازی شده که یکی از برکات آن نهادینه سازی سنت قرض الحسنه در جامعه است. 

او با بیان این که صندوق های قرض الحسنه بیش از ۱۸هزار عضو دارند، افزود: صندوق ها توسط خود مردم برای خدمات رسانی به مردم راه اندازی شده است و از ابتدای سال گذشته تاکنون و در این شرایط سخت کرونایی بیش از هشت میلیارد تومان تسهیلات داشته است.

فرمانده سپاه استان گفت: از طریق این صندوق ها در این مدت ۶۷۸شغل مستقیم ایجاد و همچنین با راه اندازی ۳۷کارگاه اشتغالزایی زودبازده در این مدت برای بیش از ۲هزار و ۱۰۰شغل ایجاد شده است. 

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات رسانی محرومیت زدایی قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • تلگراف: انهدام تانک‌های آبرامز ناتو را آسیب پذیر کرده است
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند