Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:05:41 GMT

پایان نیمه اول؛ پرسپولیس ۰ - ۰ تراکتور

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۰۴۵

پایان نیمه اول؛ پرسپولیس ۰ - ۰ تراکتور

پرسپولیس و نساجی از ساعتی قبل در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از حساس‌ترین نبردهای هفته ماقبل پایانی لیگ بیستم، پرسپولیس مدعی در خانه میزبان تراکتور شده که این دیدار تا پایان نیمه اول گلی از خط دروازه‌ها نگذشت.

هفته بیست و نهم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور

ورزشگاه: آزادی، تهران

تماشاگر: -

گل‌ها:

اخطار:

اخراج:

پرسپولیس تهران: حامد لک، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نورالله‌ی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی شیری، وحید امیری، مهدی ترابی، شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل محمدی

تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری‌نژاد، میثم تیموری، محمد عباس‌زاده، سعید واسعی، سعید ایران‌خواه، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و بهزاد سلامی

سرمربی: فیروز کریمی

داور: بیژن حیدری

شرح بازی:

سرخ‌پوشان با توجه به نیاز مبرمی که به هر سه امتیاز این مسابقه خانگی دارند، بازی را تهاجمی شروع کردند اما دفاع چند لایه شاگردان کریمی مانع از خطرآفرینی آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تراکتوری‌ها کمی از لاک دفاعی خارج شدند تا بازی به تعادل کشیده شود. اواخر نیمه اول هیجان بازی افزایش داشت ولی حاصلی برای هیچیک از دو تیم در بر نداشت تا با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۸- اشتباه تراکتوری‌ها در دفاع، موقعیت فوق‌العاده‌ای را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار داد اما پاس تند و تیز مغانلو بعد از اثر گذاری نورالهی به شکلی خطرناک به اوت رفت.

دقیقه ۳۹- پاس بیرون پا، عباس زاده را در جایگاه خوبی صاحب توپ کرد ولی ضربه‌اش با اختلاف به بیرون رفت.

نکات ویژه:

کد خبر 509695

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی تراکتور تبریز تراکتور لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا تکلیف تیم صعودکننده به بازی فینال در دیدار برگشت مشخص شود.

این بازی در حالی به نتیجه مساوی به پایان رسید که شاگردان توماس توخل تا هفت دقیقه مانده به پایان وقت قانونی بازی با نتیجه از حریف پیش بودند اما اشتباه کیم مین جائه و پنالتی‌ای که به رئال مادرید تقدیم کرد باعث شد که فرصت کسب پیروزی را از دست بدهند.

ابرل پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد تیمش اظهار داشت: «این نتیجه مثل این است که بازی بین دو نیمه مساوی شده باشد. اگر در مادرید بتوانیم همین بازی را ارائه کنیم و دو یا سه اشتباه در خط دفاعی نداشته باشیم می‌توانیم برنده شویم.

همه بازیکنان بایرن باید به خوبی از این موضوع مطلع باشند که شما نمی‌توانید هیچ اشتباهی برابر رئال مادرید انجام دهید. تسلط کامل توپ و میدان در اختیار ما بود و بر آنها غلبه کرده بودیم اما اشتباهاتی انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟