Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:49:42 GMT

حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی! +عکس

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۵۱۳

حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی! +عکس

درحالیکه دیدار پرسپولیس و تراکتور قرار بود بدون تماشاگر برگزار شود، تعدادی از طرفداران تیم تهرانی در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

به گزارش مشرق، پیمان بابایی در دقیقه ۵۰ دیدار پرسپولیس و تراکتور برای تیم میهمان گلزنی کرد تا دروازه سرخ‌پوشان پس از ۳۷۱ دقیقه در لیگ برتر باز شود. آخرین بار در دقیقه ۳۹ دیدار با گل‌گهر دروازه پرسپولیس باز شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پس از اعلام کرنر به سود پرسپولیس در دقیقه ۵۳، محمدرضا اخباری با صدای بلندی سمت محمدحسین زاهدی‌فر گفت: "به خدا توپ به بازیکن ما نخورد." وی به این شکل اعتراض خود را به تصمیم کمک‌ داور نشان داد.

* در شرایطی که اکبر ایمانی در دقیقه ۵۴ روی زمین افتاده بود، شهریار مغانلو سمت وی رفته و با کشیدن دستش از هافبک تراکتور درخواست کرد زودتر به بازی بازگردد.

* در دقیقه ۶۰ محمود شجاعی، مربی تراکتور به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

* پس از به ثمر رسیدن گل تساوی پرسپولیس در دقیقه ۶۴ با ضربه مهدی عبدی، بازیکنان این تیم بلافاصله توپ را به زمین آوردند تا بازی سریع‌تر شروع شود.

* هانی نوروزی، فرزند هادی نوروزی کاپیتان مرحوم پرسپولیس که روی سکوهای ورزشگاه آزادی کنار عیسی آل کثیر نشسته بود، گوشی موبایل خود را در زمان اعلام پنالتی به سود تیم ذوب آهن در بازی با سپاهان به مهاجم سرخ‌پوشان داد تا با هم این صحنه را تماشا کنند.

* در دقیقه ۷۰ اعتراض مجدد فیروز کریمی به داور سبب شد زاهدی‌فر به کنار زمین بیاید و به سرمربی تراکتور به آرامی تذکر بدهد.

* سرمربی تراکتور که در نیمه دوم بارها به عملکرد شاگردانش معترض شده بود، در صحنه ای از این نیمه یکی از هافبک‌های تیمش را بی‌عرضه خطاب کرد. 

* تعدادی از هواداران پرسپولیس برای تماشای این مسابقه روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بودند.

* کمال کامیابی نیا، هافبک مصدوم سرخ‌پوشان هم در ورزشگاه حضور داشت. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو فیروز کریمی مهدی عبدی تراکتورسازی پرسپولیس ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران