Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:28:21 GMT

ارسال ابلاغیه انضباطی برای کریمی، حسینی و منصوریان

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۵۶۶۱

ارسال ابلاغیه انضباطی برای کریمی، حسینی و منصوریان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سرمربیان تیم‌‌های آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز ابلاغیه‌هایی را ارسال کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه ابلاغیه برای تیم‌های آلومینیوم اراک، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور تبریز صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*فیروز کریمی، سرمربی تیم تراکتور در دیدار مقابل آلومینیوم اراک به دلیل تخلف نقص اصول کلی رفتار (عدم حضور سرمربی در کنفرانس خبری قبل از بازی)، چنانچه دفاعیاتی دارد، ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ این ابلاغیه، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

*مجتبی حسینی، سرمربی تیم ذوب‌آهن در دیدار مقابل نساجی مازندران به دلیل تخلف نقص اصول کلی رفتار (عدم حضور در کنفرانس خبری)، حداکثر تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه 4 مردادماه فرصت دفاعیات کتبی خود را به این کمیته ارسال کند.

*علیرضا منصوریان، سرمربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه در دیدار مقابل تراکتور، چنانچه دفاعیاتی دارد، حداکثر تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه، 4 مردادماه، دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

حضور ناظر ویژه انضباطی در جام حذفی و دربی اصفهان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال ایران کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال ایران کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلومینیوم اراک کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۵۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان صادر کرد و این 2 باشگاه به پرداخت 200 میلیون تومانی جریمه شدند و بازی‌های فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، متن رای کمیته انضباطی در خصوص مسابقه پرسپولیس و سپاهان به شرح زیر است:

در خصوص گزارش‌های ابرازی علیه باشگاه‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در رابطه با تخلفات صورت گرفته در بازی دو تیم در روز ۱۲ اردیبهشت ماه از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه آزادی تهران باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه و ناظر انضباطی، پاسخ استعلام بعمل آمده از حراست فدراسیون فوتبال، اظهارات نمایندگان هر دو باشگاه در جلسه کمیته انضباطی مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه، تخلفات انتسابی به هر دو باشگاه محرز و مسلم تشخیص و بر همین اساس مستند به مواد ۸۶ و ۱۱۳ مقررات انضباطی باشگاه پرسپولیس در رابطه با استفاده از مواد آتش زا، لیزر، مواد محترقه و الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به بازیکنان تیم مقابل و باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از لیزر، مواد محترقه،

الفاظ توهین آمیز از سوی تماشاگران منتسب نسبت به داور مسابقه و نیز مسئولیت تضامنی در قبال رفتار هوادار این تیم به نام نصر اله گرگزن هر یک از دو باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان بعنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده ۸۹ مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند. همچنین با توجه به احراز تقصیر نسبت به برخی از مشوقین منتسب به دو باشگاه در عدم جلوگیری از بروز بدرفتاری توسط تماشاگران در سکو های ورزشگاه آزادی قبل و حین مسابقه و انطباق ترک فعل صورت گرفته در قبال نقض مقررات و سوء رفتار صورت گرفته مستند به مواد ۸۵ و ۱۱۷ مقررات انضباطی آقایان جعفر شهبازی، مصطفی کباری، صادق طاولی، امیر فریدونی، مجتبی علیمردانی، داود معصوم دوست، باقر جلیل پور، محسن کاظمی، میلاد خانه ساز طوسی و محمد علی طهرانی، ابراهیم بابایی، مهدی مهدی خانی و امید فروتن از حضور در کلیه ورزشگاه‌های برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور به مدت یک ماه محروم می‌شوند.

رأی صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.ضمناً پرونده در خصوص رسیدگی به تخلف رییس کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مفتوح خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 751565

دیگر خبرها

  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم