Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تعداد روزهای آفتابی در شهرستان گناباد بسیار زیاد است و همین مسئله زمینه خوبی برای تولید برق خورشیدی مهیا کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، اواخر فرودین ماه سال جاری بود که خبرگزاری تسنیم دفتر خراسان رضوی در سلسله گزارش‌هایی شامل " انتقاد نماینده مردم گناباد از شرکت برق منطقه‌ای خراسان/ هیچ انشعابی به واحدهای تولیدی نمی‌دهند" و " سریال معضلات تأمین برق واحدهای صنعتی "گناباد" ادامه دارد" و" گلایه سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی گناباد/ انشعابات جدید نیاز به احداث پست برق دارد" به مشکلات برق در شهرک صنعتی گناباد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون تعدادی واحد جدید در این شهرک صعنتی گناباد در حال احداث هستند و با مشکلات برق روبه رو هستند؛ از سویی پروژه فروسیلیس گناباد نیز یکی از پروژه‌های بزرگ است که نیازمند برق زیادی است که باید در مورد آن چاره‌اندیشی کرد.

براساس نظر برخی کارشناسان اگر برای برق گناباد چاره اندیشی نشود در سالیان آینده درگیر مشکلات فراوانی در این حوزه خواهیم بود از سویی شهرک صنعتی گناباد ظرفیت آن تکمیل شده و به زودی شهرک جدید احداث خواهد شد که آن نیز هم برق مورد نیاز خود را لازم دارد.

احداث پست فوق توزیع گناباد نهایی شد

محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت:130 میلیارد تومان تامین اعتبار برای احداث پست جدید برق در گناباد با مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی، توانیر و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تامین شده است.

وی افزود: مقرر شده مبلغ 130 میلیارد تومان، به میزان 45 درصد سهم شرکت شهرک‌های صنعتی، 40 درصد توانیر و 15 درصد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، برای احداث پست فوق توزیع جدید در شهرستان گناباد تامین اعتبار صورت گیرد‌.

حریق گسترده در کارخانه پنبه گناباد اطفاء شد+فیلمکمبود کپسول گاز در گناباد شهروندان را دچار دردسر کرده استحجم بالای خسارت سیل به قنوات گناباد/کشاورزان منتظر تحقق وعده‌ها هستند

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چندی قبل نیز در نطقی در مجلس شورای اسلامی نیز به وزیر نیرو تذکر دادم که این پست برای گناباد حیاتی است و وزارت نیرو باید سریع‌تر کار خود را شروع کند.

صفایی عنوان کرد: البته در حال مذاکره با سرمایه گذار برای تولید برق خورشیدی در شهرستان نیز هستیم زیرا تعداد روزهای آفتابی گناباد برای این کار بسیار خوب است.

وی در خصوص برق پروژه فروسیلیس گناباد نیز اظهار کرد: برق مصرفی این پروژه برابر برق مصرفی خانگی و صنعتی گناباد است که با رایزنی‌های صورت گرفته شرکت توانیر موافقت خود را با تامین برق آن اعلام نموده است.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعتی گناباد احداث پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • آماده سازی شبکه های آبرسانی البرز برای ورود به تابستان ۱۴۰۳
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار