Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی از ارتباط الکترونیکی ۶۰۰ کلانتری و پاسگاه با دادسرا‌ها در طرح هوشمندسازی پلیس در سطح کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جلسه قرارگاه هوشمندسازی پلیس با حضور سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی در ستاد ناجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه سردار اشتری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز، شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای عرصه نظم و امنیت، از ارتباط الکترونیکی ۶۰۰ کلانتری و پاسگاه با دادسرا‌ها در طرح هوشمندسازی پلیس در سطح کشور خبر داد و گفت: این امر یکی از اقدامات مطلوب ناجا در بحث هوشمند سازی پلیس است، امید است که این ارتباط الکترونیکی را بتوانیم در سایر کلانتری‌ها و تمامی کشور گسترش دهیم چراکه هدف ما از این طرح تسریع حداکثری در اجرای ماموریت و تسهیل خدمات رسانی به مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه هوشمندسازی یک اولویت است به تاکیدات مقام عظمای ولایت در این خصوص اشاره و عنوان کرد: ایشان در این خصوص فرموده اند: "کار خوبی است و ادامه بدهید"؛ فرمایشات معظم له بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد، ان‌شاءالله تا پایان سال بحث هوشمندسازی به نتیجه برسد و بتوانیم در هفته نیروی انتظامی سال جاری خدمات جدیدی را به مردم معرفی و در نهایت رونمایی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن "پلیس من" که در حال حاضر فعال است، تصریح کرد: در این اپلیکیشن خدماتی، چون ثبت سرقت خودروها، پیگیری وضعیت کارت و سند خودرو، مشاهده خلافی خودرو، وضعیت خروج از کشور افراد دارای گذرنامه، شماره گذاری اینترنتی، استعلام تخلفات رانندگان، استعلام خودرو‌های مکشوفه، پرداخت عوارض خروج ازکشور، ثبت درخواست صدور و تعویض اینترنتی گذرنامه، استعلام گذرنامه، نوبت دهی اینترنتی شماره گذاری، آخرین وضعیت گواهینامه، اطلاع از وضعیت پلاک‌ها و نمره منفی افراد و. ارائه می‌شود؛ طرح هوشمندسازی پلیس می‌تواند تمامی مراجعات مردمی را کاهش دهد امید است که با رسیدن به اهداف مدنظر در این خصوص بتوانیم خدمات بهتری در حوزه امور جاری به مردم ارائه دهیم.

این مقام ارشد انتظامی گفت: خوشبختانه اراده خوبی برای اجرای طرح هوشمندسازی در ناجا وجود دارد، از این رو بایستی تمامی اهداف مدنظر در این خصوص را عملیاتی کنیم تا مردم آن را حس کنند همچنین باید تلاش کنیم که در کار‌ها تحول ایجاد کنیم.

سردار اشتری با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های مطلوب و سیاست‌های کلی این طرح توسط مرکز فناوری و اطلاعات ناجا گفت: در این راستا اقدامات خوبی انجام داده ایم، اما این کافی نیست، بایستی برای رسیدن به اهداف مد نظر از تجربیات سایر کشور‌ها و همچنین ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان در این زمینه بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه در بحث هوشمندسازی تسریع در امور مردم در اولویت است، خاطرنشان کرد: در این طرح بایستی اطلاعات درست به مردم داده شود و کار به هیچ عنوان متوقف نشود؛ ضمن اینکه به موازات طرح هوشمندسازی، آموزش نیرو‌ها به منظور اجرایی کردن آن به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد. برچسب ها: سردار اشتری ، فرمانده ، انتظامی ، سایت ، خلافی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده انتظامی سایت خلافی ارتباط الکترونیکی هوشمندسازی پلیس طرح هوشمندسازی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد