Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهبری شبکه برق ایران گفت: ماموریت اصلی شرکت مدیریت شبکه برق ایران حفظ و استمرار تامین برق بوده که استمرار و توازن بین تولید و مصرف برق در کشور مستلزم همکاری و همراهی همه جانبه در بخش‌های خانگی، صنایع، کشاورزی و … است.

به گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مهدی مقیم زاده در گفتگو با شبکه خبر درخصوص میزان تولید و مصرف برق در کشور گفت: در روز گذشته میزان مصرف به 65 هزار مگاوات رسید که از این میزان توانستیم 55 هزار و 200 مگاوات را تامین کنیم و این میزان اختلاف بین توزیع و مصرف از طریق مشارکت و هماهنگی با صنایع بزرگ مدیریت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه‌هایی که با صنایع بزرگ داشتیم و مشارکت در بخش کشاورزی و طرح‌های مدیریت مصرف، توانستیم مصرف را مدیریت و پاسخگویی مناسب را داشته باشیم.

مقیم زاده میزان مصرف را حول محور 65 هزار مگاوات پیش بینی کرد و افزود: برای تامین این میزان مصرف، در بخش نیروگاه‌های حرارتی و آبی بایستی برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم تا بتوانیم این میزان مصرف را تامین کنیم.

وی با اشاره به افزایش دما و پایان تعطیلی ادارات، میزان بار را افزایشی پیش بینی کرد و گفت: با پایان تعطیلی ادارات و افزایش دما شاهد افزایش بار به میزان 800 تا 1000 مگاوات را شاهد خواهیم بود که این امر صرفا با همکاری و همراهی در کلیه بخش‌ها ممکن خواهد بود.

معاون راهبری شبکه برق کشور ادامه داد: برنامه‌ای برای خاموشی نداریم و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق انجام شده که با مدیریت مصرف پاسخگوی نیاز مصرف خواهیم بود.

وی از برنامه هماهنگ شده با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نبروی برق خبر داد و گفت: با شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق برنامه‌ای هماهنگ شده و سقف مصرفی برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شده که با رعایت این سقف خاموشی نخواهیم داشت.

مقیم زاده در خصوص برخورد با مشترکان پرمصرف گفت: این امر از طریق شرکت‌های توزیع نیروی برق به مشترکان پرمصرف اطلاع رسانی و تذکر داده شده و تعرفه‌هایی نیز برای مشترکان پرمصرف در نظر گرفته شده که در صورت ادامه پرمصرفی از سوی آنان، این موارد اعمال خواهد شد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو پاون وزارت نیرو آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو میزان مصرف شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود

فرزاد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تامین ۶۳۰ پنل تولید برق خورشیدی برای عشایر این استان در سال‌جاری خبر داد.

وی افزود از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حدود یک هزار و ۵۵۰ پنل خورشیدی برای تامین روشنایی چادرهای عشایر ایلام با همکاری شرکت برق استان توزیع شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: براساس نیازسنجی انجام‌شده سه هزار پنل خورشیدی رای تامین روشنایی عشایر در ایلام نیاز است.

کد خبر 6094038

دیگر خبرها

  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد