Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از دانشجویان برای انجام کارهای دانشجویی خود نیاز به ترجمه تخصصی مقاله های خارجی دارند تا با ترجمه آن ها به زبان سلیس و روان بتوانند کارهای پژوهشی خود را زودتر و با کیفیت بیشتری به سرانجام برسانند.

به گزارش برنا، بسیاری از دانشجویان برای انجام کارهای دانشجویی خود نیاز به ترجمه تخصصی مقاله های خارجی دارند تا با ترجمه آن ها به زبان سلیس و روان بتوانند کارهای پژوهشی خود را زودتر و با کیفیت بیشتری به سرانجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترجمه تخصصی مقاله؛ نیاز روز دانشجویان رشته های مختلف

بسیاری از دانشجویان برای انجام کارهای دانشجویی خود نیاز به ترجمه تخصصی مقاله های خارجی دارند تا با ترجمه آن ها به زبان سلیس و روان بتوانند کارهای پژوهشی خود را زودتر و با کیفیت بیشتری به سرانجام برسانند. به همین جهت همواره به دنبال منبعی هستند که بتوانند در هر زمان و مکانی از وجود خدمات آنلاین آن ها بهره مند شده و با نازلترین قیمت ها ترجمه تخصصی متون مربوط به آن ها را بر عهده بگیرند.

به همین جهت است که شرکت ها و مراکز مختلفی در این راستا ضمن ارائه خدمات حضوری، خدمات خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز در بستر اینترنت به مشتریان خود ارائه می دهند که یکی از آن ها ریسرچ ادیتور می باشد. بنابراین اگر فرصت کافی برای ترجمه در اختیار ندارید و یا توانایی متون مختلف را از زبان فارسی به انگلیسی یا برعکس ندارید؛ می توانید کار ترجمه تخصصی مقاله مورد نظر خود را به دست مترجمان حرفه ای این مرکز بسپارید تا آن ها با ارائه ترجمه های بسیار با کیفیت و استاندارد به نیاز شما در اسرع وقت پاسخ گویند.

انجام ویرایش مقاله به صورت حرفه ای و استاندارد

در صورتی که مقاله خود را به رشته نگارش درآورده اید ولی در عین حال مقاله شما با اشکالات جزئی و پیچیده زیادی همراه است؛ جای نگرانی نیست. چرا که شما می توانید با سپردن ویرایش مقاله به دست این مرکز از خدمات شایان توجه آن ها به صورت حضوری و غیر حضوری بهره مند شوید. مرکز ریسرچ ادیتور ضمن ارائه ترجمه تخصصی مقاله های مختلف به دست مترجمان زبده و بسیار با مهارت می توانند مقاله شما را با دقت نظر بالایی مورد بحث و بررسی قرار داده و تمامی ایرادهای آن ها را با سعه صدر خویش گرفته و مقاله مورد نظر را پس از ویرایش کلی اصلاح شده تقدیم شما نمایند.

ویراستارهای بسیار حرفه ای و مجرب با سال ها کسب تجربه و تخصص در رشته تخصصی خود آمادگی پذیرش ویرایش انواع مقالات علمی و پژوهشی هستند تا با بهره گیری از دانش خود بتوانند نیاز طیف وسیعی از دانشجویان را پاسخ گویند. بنابراین اگر می خواهید مقاله شما بدون هیچ گونه عیب و ایرادی یا با کمترین عیب ممکن وارد مرحله پذیرش و چاپ مقاله شود؛ ویرایش مقالات خود را به ما بسپارید.

ویرایش نیتیو مقاله؛ خدمتی دیگر به دانشجویان

ویرایش نیتیو از دیگر خدمات این مرکز می باشد. ویرایش نیتیو مقاله به این صورت است که کسانی که کار ترجمه تخصصی مقاله یا ویرایش آن را بر عهده دارند؛ نسبت به هر دو زبان مبدأ و مقصد کاملا مسلط هستند. اینکه یک مترجمی که کار ترجمه تخصصی مقاله شما یا ویرایش آن را بر عهده می گیرد؛ درست به مانند زبان مادری خویش می توانند یک متن انگلیسی یا هر زبان دیگری را به مانند زبان فارسی از یک زبان به زبان دیگر برگردان نماید؛ این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد تا آن ها بتوانند با فراغ بال کار ویرایش مقاله خود را به آن ها بسپارند. در این مرکز ویرایش نیتیو با حساسیت خاص زیر نظر افراد بسیار متخصص و آکادمیک صورت می پذیرد تا دانشجویان و حتی اساتید تازه وارد نیز بتوانند با ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقاله های خود یا ویرایش نیتیو مقاله به هدف مورد نظر خود دست یابند و بهترین مقالات و ترجمه ها را با کیفیت بسیار بالا و مطلوبی در اسرع وقت دریافت نمایند.

محاسبه قیمت آنلاین بر حسب عوامل و طرح های مختلف

اگر نیاز به ترجمه تخصصی مقاله های خود در رشته های مختلف دارید و در عین حال نسبت به قیمت ترجمه تخصصی مقاله مورد نظر اطلاعی ندارید؛ مرکز ترجمه و ویرایش مقاله ریسرچ ادیتور این امکان را به صورت آنلاین برای شما هموار ساخته است تا شما بتوانید هر یک از طرح های مختلف برنزی؛ مربوط به متون عمومی، نقره ای؛ مربوط به متون تخصصی و طرح طلایی؛ مربوط به متون تخصصی حرفه ای را انتخاب کرده و سپس با ارسال تعداد کلمات ترجمه ای متن خود و ارسال آن به صورت آنی قیمت ترجمه تخصصی مقاله یا قیمت ویرایش نیتیو مقاله های شما را مورد محاسبه قرار داده و به شما ارائه دهد تا بدین ترتیب شما تا پیش از ثبت سفارش نسبت به قیمت فایل خود مطلع شده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

با در نظر گرفتن هر یک از این موارد و مقایسه ترجمه تخصصی مقاله در این مرکز با سایر مراکز دیگر شما می توانید در نهایت تصمیم بهتری مبنی بر ثبت سفارش فایل های ترجمه ای خود بگیرید. ضمن اینکه ترجمه تخصصی مقاله در این مرکز به صورت تعداد کلمات بوده و ترجمه را بر حسب تعداد صفحات مشخص نمی کنند. بنابراین ترجمه تخصصی مقاله به صورت کلمه ای دقیق تر و منصفانه تر می باشد تا به اندازه تک تک کلمات متن شما را ترجمه نموده و در اسرع وقت تحویلتان دهند. به طور کلی قیمت ترجمه یا ویرایش مقاله در این ترجمه به صرفه و ایده آل می باشد.

https://researcheditor.org

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترجمه تخصصی ترجمه تخصصی مقاله ویرایش نیتیو ترجمه تخصصی مقاله ویرایش نیتیو مقاله ویرایش مقاله ثبت سفارش مقاله شما مورد نظر حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت استفاده از کلابرگ

به گزارش صدای ایران از ایسنا، با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از خردادماه سال ۱۴۰۲ به صورت سراسری در کشور، ۱۱ قلم کالای اساسی شامل برنج ایرانی، حبوبات، شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند برای حفظ سفره مردم از تورم در سبد غذایی این طرح تعریف شد.

طی چند فاز اجرایی و با گسترش اجرای آن در نهایت، هفت دهک درآمدی تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و در صورتی که این هفت دهک درآمدی ۲۰۰ هزار تومان از مبلغ یارانه خود را از میان ۱۱ قلم کالای سبد غذایی تعریف شده خریداری می‌کردند، مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی می‌شدند. به عبارتی با استفاده از این طرح، یارانه دهک‌های یک تا ۳ درآمدی به ۵۲۰ هزار تومان و یارانه دهک‌های چهارم تا هفتم درآمدی به ۴۲۰ هزارتومان افزایش یافت.

اما در مرحله جدید اجرایی و شروع دهه فجر، دولت از ۱۷ بهمن‌ماه به مدت سه ماه (تا ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد) مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیک را تحت عنوان «طرح فجرانه» اجرا کرد؛ این فاز جدیدی بوده که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شد و اعتبار تشویقی آن از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به بیانی دیگر در این طرح، یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه التفاوت قیمت سبد مبنا سال ۱۴۰۱ با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود، به این صورت که قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.

اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزارتومانی فعلی بوده و خانوار مشمول طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد. مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود. البته خانوار می‌تواند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کند و امکان جا به جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست. به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.

از همین رو می‌توان گفت با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

براساس اعلام وزارت رفاه مرحله سوم طرح کالابرگ از ۲۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ شروع شده و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۲۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت که از زمان شروع طرح تا ۹ اردیبهشت، به صورت میانگین روزانه بیش از ۷۷۰ هزار خرید کالابرگی توسط مردم انجام شده و این یعنی موفقیت بالای طرح در جلب مشارکت مردم و حمایت از سبد غذایی خانوار در مقابل تورم و گرانی. طی ۸۰ روز طرح فجرانه توزیع حدود ۱۳۹ میلیون بسته غذایی صورت گرفته و اثر بسیار خوبی در رونق بازار و تولید کارخانجات صنایع غذایی گذاشته است.

تنها هفت روز تا پایان طرح سه ماهه فجرانه الکترونیک باقی مانده و هنوز دولت برنامه جدید خود را برای ادامه طرح کالابرگ اعلام نکرده است. البته ۱۹ فروردین ماه بود که سیدرضا یحیوی- مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تداوم اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در سال جاری به ایسنا اعلام کرد که در حال حاضر طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در حال اجراست و منابع آن برای مدت سه ماه در نظر گرفته شده بود که در صورت تامین منابع، همین مدل ادامه پیدا خواهد کرد، اما اگر منابع تامین نشود چند مدل طراحی و به دولت ارائه خواهد شد و در صورت موافقت با یکی از مدل‌های ارائه شده، اجرا خواهد شد.

مشاور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اعلام کرده بود که در هر صورت حمایت از معیشت مردم ادامه‌دار است، اما بستگی به این دارد که در چه قالب و طرحی ادامه یابد.

اکنون باید منتظر اعلام دولت ماند تا مشخص شود که قرار است پس از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته چه مدلی برای مرحله جدید کالابرگ الکترونیک اجرایی شود.


دیگر خبرها

  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • درس اخلاق | چرا باید صابر باشیم؟
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟