Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران‌ بر ضرورت تدارک‌تخت های جدید برای بیماران کرونایی در تهران تاکید کرد.

دکتر علیرضا زالی در پایان جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: چند روز گذشته، پیش بینی کرده بودم که در روزهای آینده تعداد بستری ها در استان تهران از ۹۰۰۰ نفر عبور خواهد کرد که متأسفانه امروز تعداد بستری ها در تهران بیش از ۹۰۰۰ نفر است که از این تعداد ۲۵۰۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته ۱۹ هزار مراجعه سرپایی داشتیم و ۱۳۵۰ بیمار نیز ظرف ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شده اند اما ورودی های به بیمارستان ها همچنان عدد قابل توجهی است؛ به شکلی که ۱۶۰۰ ورودی جدید در ۲۴ ساعت گذشته داشته ایم که از این تعداد ۲۵۰ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

زالی ادامه داد: شاخص ها همچنان در استان تهران رو به افزایش است؛ لذا باید تدارک تخت های جدید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: بر این اساس تیم های پایش و بررسی به بیمارستان ها مراجعه خواهند کرد و هر کجا که امکان افزایش تعداد تخت ها برای بیماران کرونایی وجود داشته باشد اقدامات لازم انجام خواهد شد.

زالی گفت: همچنین باید تعداد تخت های بستری های موقت افزایش پیدا کند تا بیمارانی که نیازمند خدمات موقت بستری هستند بتوانند از این خدمات استفاده کنند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان تهران تخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم

سید محمد آئینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه استان تهران از جمله استان هایی است، که بالاترین تعداد بناهای ناپایدار را دارد و به لحاظ تعدادی بیش از ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم، که تعداد خطرناکی است.

وی گفت: ما انتظار داریم که در سال جاری با تعامل و همکاری اعضای شوراهای شهر جهش جدی تری در بازآفرینی شهری داشته باشیم و بتوانیم حداقل بازآفرینی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران را شروع کنیم و ۴۰۰ هزار بازآفرینی شهری را در پایان سال ۱۴۰۳ در این استان داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم حق دارند، که ۵۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه و بازآفرینی شهری را داشته باشند و اعضای شورای شهر می توانند، این تخفیف را به ۱۰۰ درصد افزایش دهند.

کد خبر 6092596

دیگر خبرها

  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد