Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-گروه استان‌ها-فرماندار نقده گفت: فرمانداری نقده از مطلبی که اخیرا از زبان رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها مبنی بر بازشماری آرای نقده منتشر شده اطلاعی ندارد و به فرمانداری هیچ ابلاغی در زمینه ابطال یا بازشماری آرا نشده است. - اخبار استانها -

منوچهر شاکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به خبری مبنی بر بازشماری آرای انتخابات شورای شهر نقده اظهار داشت: در این راستا علی زنجانی رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌غربی، خود درخواست ابطال انتخابات نقده را کرده و به هیات مرکزی نظارت ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این در حالی است که فرمانداری نقده نیز در بازشماری آرا مشکلی ندارد و بارها نیز اعلام بازشماری کرده و از ابتدا در چهارچوب قوانین و مقررات آماده بازشماری بوده است.

فرماندار نقده در ادامه تصریح کرد: فرمانداری نقده از مطلبی که اخیرا از نماینده مردم نقده در مجلس و رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراها مبنی بر بازشماری آرای نقده در فضای مجازی منتشر شده اطلاعی ندارد و به فرمانداری هیچ ابلاغی در زمینه ابطال یا بازشماری آرا نشده و این موضوع صحت ندارد.

وی گفت: بنابراین از طریق استانداری نیز چه به صورت کتبی و چه به صورت شفاهی چنین چیزی ابلاغ نشده و چنین مطالبی هم اکنون بدون صحت و بی‌مبنا است.

اعزام هیئت بازرسی به 7 استان کشور ؛ بازشماری آرای شورای شهر به استان‌ها واگذار شده استبازشماری آرا انتخابات شوراها در لرستان / نتیجه انتخابات شورا در "دورود و نورآباد" تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، اخیرا علی زنجانی حسنلویی رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورهای اسلامی آذربایجان‌غربی در نامه به علی مصطفوی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشته که صحت انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در کلیه حوزه‌های انتخابیه روستاهای شهرستان نقده و شهر محمدیار تایید و ابطال انتخابات حوزه انتخابیه شهر نقده به هیات مرکزی نظارت پیشنهاد شده است.

همچنین در فضای مجازی به نقل از علی زنجانی آمده است که فردا کار بازشماری آرا در نقده توسط هیات عالی نظارت انجام شده و نماینده هیات اجرایی و نماینده هیات نظارت کشور نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/7548/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس هیات عالی نظارت بازشماری آرای بازشماری آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد