Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسپتزیا به دنبال بازگرداندن پوبگا است اما میلان فعلا حاضر نیست او را قرض دهد.

توماسو پوبگا، هافبک ایتالیایی میلان فقط در صورت پیشنهادی 12 میلیون یورویی می تواند جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، اسپتزیا که در فصل قبل توماسو پوبگا را از میلان قرض گرفته بود، دوباره خواهان جذب او شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز مدیر ورزشی این باشگاه با مدیران میلان دیدار کرد تا درک کند که آیا امکان بازگشت این هافبک متولد 1997 وجود دارد یا خیر. 

میلان فقط در صورت از راه رسیدن پیشنهادی 12 میلیون یورویی حاضر به فروش پوبگا می شود و در حال حاضر مایل نیست او را قرض دهد. اگر روسونری بازیکن جدیدی را برای خط میانی به خدمت بگیرد آنگاه ممکن است موضع این باشگاه در مورد پوبگا تغییر کند.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با همتای سودانی خود تاکید کرد که ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،امیرعبداللهیان در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه این کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

 امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت و حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • گل به خودی مالک شاو مقابل جنوا (میلان 3-3 جنوا)
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد