Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ابوالفضل فرحبخش رئیس دادگستری راور در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری که با موضوع اجرای طرح پیشگیری از سرقت پسته برگزار شد بیان کرد: طرح پیشگیری از سرقت پسته در شهرستان راور در سال گذشته با موفقیت در راور اجرا شد و سرقت عمده پسته در شهرستان به صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه گفت: تمامی مسئولین باید خود را خدمت گذار مردم دانسته و تمام توان خود را برای همکاری و همراهی همه ادارات و نهاد‌های دخیل در طرح امسال گذاشته تا همانند سال گذشته با موفقیت اجرا شود.

در ادامه استوار زاده معاون دادستان راور اظهار کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری، پیشگیری از وقوع بزه سرقت از باغات، حفظ حقوق عامه و درخواست‌های مردم، باغداران و کشاورزان شهرستان راور طرح پیشگیری از سرقت پسته امسال نیز با تمام توان اجرا خواهد شد.

در آخر معاون دادستان اقداماتی را که ادارات مسئول در این طرح می‌بایست اجرا کنند متذکر شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری سرقت پسته طرح پیشگیری از سرقت پسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا پارسایی کیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرایم به‌خصوص سرقت مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه در مجموعه پلیس پیشگیری است.

وی افزود: در فروردین سال جاری با اجرای طرح‌های مختلف پیشگیرانه و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز توسط مأمورین کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی این استان، یک هزار و ۸۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا ۶۲۷ متهم که عمده آنها را سارقان تشکیل می‌دهند، دستگیر شده‌اند.

وی به کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان اشاره کرد و گفت: تمامی متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده قضائی جهت تعیین تکلیف تحویل محاکم قضائی شدند.

کد خبر 6091051

دیگر خبرها

  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟