Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن بازدید از پزشکی قانونی در جلسه شورای اداری حضور یافت. خبرگزاری میزان - سردار جاویدان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به همراه سرهنگ دلیری فرمانده انتظامی شهرستان و سرهنگ اکبر رئیس پیشگری استان با حضور در پزشکی قانونی کرمانشاه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف اداره در جلسه شورای اداری که با حضور سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی و تعدادی از مسئولین بخش‌های مختلف برگزار شد شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیم خانی، در سخنانی کوتاه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و حضار و تبریک دهه ولایت، گزارشی از عملکرد این اداره کل شامل اقدامات فرهنگی، مذهبی، عمرانی، دیدار‌ها و گفتگو‌ها، افزایش کیفیت خدمات و حفظ کرامت ارباب رجوع و سایر فعالیت‌ها ارائه نمودند.
سلیم خانی گفت: بهترین راه تکریم، خدمت رسانی به مردم عزیز است و مجموعه پزشکی قانونی کرمانشاه تمام سعی خود را در این زمینه به کار می‌بندد.
وی همچنین از اهم اقدامات انجام شده طی مدت مدیریت خود اشاره داشت و افزود: با راه اندازی سالن تشریح در هفت شهرستان، تمای شهرستان‌های استان به غیر از گیلانغرب و قصرشیرین دارای سالن تشریح می‌باشد و دیگر نیاز به ارجاع اجساد به مرکز استان نیست.
با همیاری و مساعدت استانداری و دولت، ساختمان و سالن تشریح شهرستان اسلام آباد غرب ارتقاء یافت.
از محل اعتبارات استانی، اعتبار لازم جهت ساخت دو مرکز سرپل ذهاب و جوانرود تامین شد و در چند ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.
از مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه، دستگاه رادیولوژی جهت مرکز استان خریداری شد، این دستگاه در بخش‌های معاینات، برای تشخیص تصادفات ساختگی و تشریح جهت اجساد گلوله خورده و نیز پیکر جانبازان (احتمال وجود ترکش در بدن) کاربرد دارد.   همچنین راه اندازی این دستگاه در راستای کمک به کاهش تردد و رفت و آمد مراجعینی که با ادعای تصادف به اداره کل پزشکی قانونی استان مراجعه می‌کنند و نیازمند اخذ گرافی‌های فوری با احراز هویت کامل هستند، خواهد بود.   ضمناً وجود چنین دستگاهی در اداره کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه کمک شایانی به تایید اصالت گرافی‌های اخذ شده و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمال خواهد کرد.
طرح دادپزشک نیز از دیگر اقدامات خوب در راستای تکریم ارباب رجوع بود که در استان اجرا شد و با وجود این طرح از ارجاع بی مورد اجساد به پزشکی قانونی جلوگیری می‌کند.
در ادامه خانی با اشاره به اهمیت دریافت و ارسال مکاتبات قضائی فی مابین پزشکی قانونی و مراجع انتظامی به مشکلات موجود در این زمینه اشاره نمود.
سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و اشاره به سختی کار در پزشکی قانونی، از عملکرد و فعالیت‌های مدیریت و کارکنان این اداره کل تقدیر و تشکر نمودند.
سردار جاویدان تصریح کرد:نیروی انتظامی محور تامین نظم و امنیت است و شعار نیروی انتظامی تلاش جهت رضایت مردم از خدمات می‌باشد و تمامی تلاش خود را در خصوص رفع موانع موجود به کار می‌بندد.
وی گفت: یکی از مهم‌ترین تعامل نیروی انتظامی با دستگاه قضائی است و هر چه ارتباط نزدیک‌تر باشد، خدمات بهینه تری ارائه خواهد شد.
سردار جاویدان در ادامه گفت: ۲۶ درصد مکاتبات در بستر الکترونیک انجام می‌شود و ارتباط بین پزشکی قانونی و انتظامی به طور کامل برقرار است و هر چه در این حوزه بهینه‌تر باشیم و تمام مکاتبات فی مابین در بستر الکرتونیکی انجام شود در کار ارباب رجوع هم تسریع می‌شود و هم امکان جعل نیز کاهش می‌یابد.
در ادامه سرهنگ دلیری فرمانده انتظامی شهرستان، ضمن قدرانی از دکتر خانی و سایر همکاران گفت: در حوزه قضائی تلاش جهت تعامل بیشتر در دستور کار قرار گرفته است و نهایت همکاری نیز با پزشکی قانونی انجام می‌شود. در پایان نیز از همکاری و تعامل خوب پزشکی قانونی با نیروی انتظامی قدرانی نمود.
سرهنگ اکبری رئیس پیشگیری استان نیز ضمن تشکر از دکتر خانی، از زحمات ایشان و مجموعه پزشکی قانونی بایت تعامل خوب با نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت:دستورالعمل صادر شده که به هیچ عنوان مکاتبات قضائی به صورت مکتوب نباشد چرا که تمام مراکز انتظامی و کلانتری‌ها مجهز به سامانه الکترونیکی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته در مکاتبات الکترونیکی در سطح کشور رتبه ۲۰ کشوری بوده ایم و با اقدامات خوب انجام شده در حال حاضر در رتبه ۶ کشوری قرار گرفته ایم.
در ادامه، حاضرین در جلسه در خصوص بهتر شدن روند مکاتبات قضائی به صورت الکترونیکی پیشنهادات خود را ارائه دادند و در این خصوص بحث و تبادل نظر کردند و دستورات لازم از سوی مسولین جهت رفع مشکلات صادر شد و طرفین بر تعامل هر چه بیشتر بین پزشکی قانونی و نیروی انتظامی تاکید شد.
در پایان نیز خانی با اهدا لوح و هدیه از سردار جاویدان و سرهنگ دلیر‌ی به پاس تعامل و همکاری با مجموعه پزشکی قانونی تقدیر به عمل آوردند.   بیشتر بخوانید: همکاری دادستانی و ناجا زمینه ساز تحقق بیشتر حقوق عامه در جامعه انتهای پیام/ برچسب ها: پزشکی قانونی نیروی انتظامی بازدید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پزشکی قانونی نیروی انتظامی بازدید فرمانده انتظامی استان کرمانشاه پزشکی قانونی سردار جاویدان نیروی انتظامی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از ۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۰ هزار و ۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق ازجمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف‌شده را طبق نظر کارشناسان ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 748519

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است
  • اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی