Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید لفته احمد نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مشکلات خوزستان بسیار است و امروز فقط آب درد و مشکل مردم این استان نیست؛ نفت، بنادر، گمرکات، کشاورزی، مرزها و ظرفیت‌هایی که هیچکدام به شکل صحیح و بهینه مورد استفاده قرار نگرفته‌اند، همه جزو مشکلات خوزستان محسوب می‌شوند.

احمد نژاد افزود: سال‌ها فریاد زدیم که باید از این ظرفیت‌ها برای استفاده و انتفاع عمومی مردم خوزستان بهره‌مند شد ولی در دولت روحانی هیچ گوش شنوایی برای این فریادها نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: مردم خوزستان در ابتدایی‌ترین نیاز زندگی خود درمانده‌اند و با مشکلات بسیاری از جمله آسفالت، فاضلاب و ضعف زیرساخت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس اضافه کرد: شاید هشت سال جنگ تحمیلی در خوزستان به پایان رسیده ولی امروزه جنگ مدیریت‌های ناکارآمد گریبان گیر این استان شده است.

احمد نژاد اضافه کرد: وزیر نیرو باید به مدیران خود دستور بدهد تا از این ظلمی که به مردم خوزستان شده جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه چرا این فرصت به بیگانگان داده می‌شود تا از حجب و حیای مردم خوزستان سوءاستفاده و این مشکلات را ایجاد کنند، تأکید کرد: جوانان خوزستان همه انقلابی، علاقه‌مند به نظام، حاضر در صحنه و پای کار هستند ولی مسئولان با سوءمدیریت‌های خود باعث بروز مشکلات اخیر شدند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس با عنوان اینکه گزارش کاملی از معضلات و مشکلات از سوی مسئولان استانی به مرکز اعلام نمی‌شود، بیان کرد: سد خاکی مارد را در خرمشهر احداث کردند که حیات ۳۰۰ گاومیش را به خطر می‌اندازد به همین دلیل باید مسائل زیست محیطی آن از قبل بررسی و برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شد.

وی خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا عواقب امور را پیش‌بینی نمی‌کنید زیرا سزاوار نیست که با مردم استان خوزستان چنین رفتارهایی شود.

کد خبر 5264777

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی مدیریت بحران ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر گرگان عید غدیر خم اردبیل ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا خشکسالی مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون مردم خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.   استاندار اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.   نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد.   وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.   اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

 

دیگر خبرها

  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حرف‌های جالب عروس بزرگ امام: نمی‌خواستم ازدواج کنم اما.. /آقا مصطفی، روحانیِ مدرنی بود و در حجاب سختگیری نداشت
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان