Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه مسئولین بی‌عرضه باید محاکمه شوند، گفت: به مسئولان گفتم قبل از اینکه مردم صدایشان بلند شود، دستگاه‌های مختلف بسیج شوند اما گوش نکردند! حال اگر جوانی به‌واسطه سوء تدبیرها پای میدان آورده شده به‌هیچ‌عنوان جایز نمی‌دانیم که بی‌گناه دستگیر شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در اجتماع جهادگران حوزوی که با موضوع «بحران آب» در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد، اظهارداشت: در نشست ویژه بررسی مشکلات استان خوزستان به رئیس‌جمهور منتخب عرض کردم میسر شما سخت است اما «وَ مَنْ یتَوَکلْ عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ» کسی که تکیه‌گاهش خود خداوند متعال است، مسیر برای او باز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: قطعا بین کسی که تکیه‌گاه او خدا و اهل‌بیت(ع) است با کسی که تکیه‌گاه او کدخداست تفاوت وجود دارد.

امام جمعه اهواز به خوشحالی نیروهای انقلابی و جبهه مقاومت از پایِ‌کار آمدن آقای رئیسی اشاره کرد و گفت: به حول و قوه الهی در دولت انقلابی و مردمی این‌قدر کار شود که بسترساز ظهور امام عصر(عج) شود.

شبانه‌روز در حال پیگیری مشکلات خوزستان هستم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که آی مسئولان! مردم عائله شما هستند، عنوان کرد: شب و روز در گوشه‌ای از استان هستم و از طریق مسئولان کشوری و استانی پیگیر مشکلات هستم.

وی با طرح این پرسش که آیا دولت بعدی که دولت انقلابی است باید تاوان کم‌کاری دیگر دولت‌ها را بدهد، ادامه داد: در شمال خوزستان نیز مشکل کم‌آبی داریم، شهرستان دهدز بین دو سد واقع شده و روستاهای متعدد آن فاقد آب هستند. سوء مدیریت فرقی بین عرب، لر و ترک نگذاشته است.

رسالت ائمه جماعات بصیرت افزایی است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد با بیان این‌که رسالت ائمه جماعات، طلاب و فعالان رسانه‌ای و جهادی بصیرت افزایی بین مردم است، بیان کرد: در حق مردم کوتاهی شده اما نباید گردن دولت منتخب بی‌اندازیم‌. در کنار مردم فریاد می‌زنیم مسئولی که با بی‌عرضگی این مشکلات‌ را ایجاد شده باید محاکمه شود.

جایز نمی‌دانیم جوانان بی‌گناه دستگیر شوند

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که اگر جوانی به‌واسطه سوء تدبیرها پای میدان آورده شده به‌هیچ‌عنوان جایز نمی‌دانیم جوانان بی‌گناه دستگیر شوند، ادامه داد: در همین راستا با جانشین فرمانده ناجا، استاندار و مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط صحبت شده است.

بنده از قبل به مسئولان عالی‌رتبه بابت وقایع اتفاقیه هشدار داده بودم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه بنده قبل از وقایع اتفاقات اخیر در استان با وزرای گوناگون صحبت کردم، افزود: به مسئولان گفتم قبل از اینکه مردم صدایشان بلند شود، دستگاه‌های مختلف بسیج شوند اما گوش نکردند.

بر پول و اعتباری که آمده نظارت می‌کنم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: مشکل بیش از ۷۰۰ روستا در استان خوزستان کاملاً رفع خواهد شد البته بنده مسئولیت اجرایی ندارم اما بر پول و اعتباری که آمده نظارت می‌کنم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان، با بیان این‌که الطافی که خدا در تهدیدها عنایت می‌کند در دل خود فرصت‌ها نیست، گفت: «إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْراً» یعنی در دل سختی‌ها توانستیم بر مشکلات پیروز شویم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خوزستان حجت الاسلام والمسلمین جایز نمی دانیم موسوی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند