Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا،‌ رقابت‌های تیراندازی تفنگ ۱۰ متر بادی میکس المپیک امروز (سه‌شنبه) در شرایطی برگزار شد که نجمه خدمتی و مهیار صداقت برای رقابت با سایر ورزشکاران در خط آتش قرار گرفتند.

در این مسابقه که از ساعت ٨:۴۵ امروز به وقت ایران (١٣:۴۵ به وقت توکیو) برگزار شد تیم میکس ایران با ۲۸ تیم دیگر به رقابت پرداخت که در نهایت با ایستادن در رده پانزدهم از حضور در جمع ۸ تیم برتر برای راهیابی به مرحله بعد بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه نجمه خدمتی ۳۱۲.۹ و مهیار صداقت ۳۱۲.۰ امتیاز را به ثبت رساندند. تیم‌های چین، لهستان، کره‌جنوبی، روسیه ۲ تیم،‌آمریکا ۲ تیم و مجارستان جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند. 

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی کمیته ملی المپیک المپیک توکیو فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند