Web Analytics Made Easy - Statcounter

زینب عزیزپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ۵ مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و عید غدیر خم، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی شهرستان شفت اقدام به برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامکی با موضوع نماز و غدیر خم یکی از شاخص ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است، افزود: این مسابقه ویژه نوجوان، جوانان و بزرگسالان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کتابخانه های عمومی شفت در ادامه به برنامه‌های دیگر این نهاد برای ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه شعر سرایی، نقاشی و طراحی با همین موضوع ویژه کودک و نوجوان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: از برندگان این مسابقات در نماز جمعه این هفته شهرستان شفت تجلیل به عمل می‌آید.

عزیزپور یاد آور شد: علاقه مندان می‌توانند‬ آثار خود را به شماره ۰۹۱۱۹۳۰۳۷۳۴ از طریق واتس آپ و پیامکی ارسال کنند.

کد خبر 5266473

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقه کتابخوانی نهاد کتابخانه های گیلان ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر عید غدیر خم گرگان اردبیل ایلام خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا خشکسالی مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر

حوالی ساعت ۱و ۳۰ دقیقه بامداد روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بلوار غدیر محدوده دانشگاه قم در اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو پارس با یک جوان  حدودا ۱۷ ساله، یکی دیگر از خانواده‌های شهرمان داغدار شد.

در بررسی اولیه، سرعت بالای سواری پژو موجب بروز این حادثه تلخ بوده است. علت دقیق حادثه پس بررسی‌های تکمیلی توسط پلیس به مراجع قضایی اعلام می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی