Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:34:00 GMT

پیگیر آزادی معترضان حوادث خوزستان هستیم

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۵۹۲

پیگیر آزادی معترضان حوادث خوزستان هستیم

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: پیگیر آزادی افرادی که در اعتراضات خوزستان حضور داشتند اما جرمی مرتکب نشده‌اند، هستیم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص صحبت‌های رئیس قوه قضاییه در بحث آزادی معترضان اتفاقات اخیر خوزستان، اظهار کرد: تلاش شده تا افرادی که در اعتراضات خوزستان حضور داشتند و بی‌گناه هستند، آزاد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که عمدتا جوان بوده و تابع احساسات، رفتاری از خود نشان داده‌اند اگر در بازداشت هستند، تلاش خواهیم کرد تا آزاد شوند و جو استان تلطیف شود.

استاندار خوزستان گفت: پیگیر آزادی افرادی که در اعتراضات خوزستان حضور داشتند اما جرمی مرتکب نشده‌اند، هستیم و کمک خواهیم کرد تا اگر شخصی در این اعتراضات جرمی مرتکب نشده، آزاد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بحران کم آبی استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، معترضان به نتانیاهو، خواهان توافقی برای آزادی اسرا و انتخابات زودهنگام هستند.

بنابراین گزارش، خانواده‌های اسرای صهیونیست نتانیاهو را مسبب شکست مذاکرات با حماس می‎دانند و او را متهم می‌‎کنند که منافع شخصی خود را بر آزادی اسرا مقدم می‎داند.

در طرف مقابل، نتانیاهو هم بقای سیاسی خود را در ادامه جنگ می‎بیند؛ چراکه او متهم است که با عدم پیش‎بینی حمله حماس در روز ۷ اکتبر، امنیت این رژیم را به مخاطره انداخته و به همین دلیل باید استعفا دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟