Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید نسبت به افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به خاطر شیوع گونه دلتای این ویروس ابراز نگرانی کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه در اظهاراتی گفت: افزایش موارد جدید ابتلا به گونه دلتای ویروس کرونا کارشناسان بهداشت و سلامت را برآن داشته است تا درباره راهبردهای جدید مهار کننده این بیماری مثل توصیه به استفاده از ماسک بحث و تبادل نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در آمریکا علی‌رغم واکسیناسیون چیست؟ابتلای بیش از 20 هزار نفر به کرونا در آمریکا برای چهارمین روز متوالی

 

وی افزود: موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در بین شهروندانی که واکسن تزریق نکرده‌اند به طور چشمگیری افزایش یافته است ولی افرادی که واکسن زده‌اند، از ابتلا به این بیماری خطرناک تا حد زیادی مصون هستند.

سخنگوی کاخ سفید اظهار داشت: هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که گونه دلتای ویروس کرونا که عامل اصلی افزایش تعداد مبتلایان جدید است، تاثیر مهمی بر اقتصاد آمریکا داشته باشد. نرخ فعلی واکسیناسیون نیز نشانگر یک روند مثبت است.

گرچه مرکز کنترل بیماری های آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که افراد واکسن زده نیازی به استفاده از ماسک ندارند ولی در هفته های اخیر بحث های زیادی درباره بازگشت استفاده از ماسک در آمریکا مطرح شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در آمریکا ویروس کرونا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید

به گزارش خبرآنلاین، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید گفت رژیم صهیونیستی پذیرفته پیش از آغاز حمله به رفح، دغدغه‌ها و نظرات آمریکا را بررسی کند.

کربی به شبکه خبری «ای. بی. سی» گفت: «آن‌ها (اسرائیل) به ما تضمین داده‌اند که تا وقتی درباره چشم‌اندازها و نگرانی‌های خود گفت‌وگو نکرده‌ایم، به رفح حمله نکنند.»

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا همچنین اعلام کرد آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده در سفر آتی خود به منطقه سعی دارد شرایط را برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای تسهیل کند.

او همچنین گفت در صورت موافقت حماس با توافق تبادل اسرا، ممکن است آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار شده و طرح حمله نظامی به رفح منتفی اعلام شود.

به گزارش ایسنا، کربی همچنین با طرح این ادعا که تعداد کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه افزایش یافته است، گفت: «اسرائیلی‌ها رفته‌رفته به تعهداتی که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از آن‌ها خواسته عمل می‌کنند.»

علاوه بر این، کاخ سفید امروز اعلام کرد کمک‌های بشردوستانه از طریق بندر موقتی که آمریکا در نزدیکی غزه ایجاد کرده، ظرف ۲ یا ۳ هفته آینده به غزه خواهد رسید، اما مقدار این کمک‌ها نسبت به کمک‌های بشردوستانه‌ای که از مسیر زمینی به غزه می‌رسد، کمتر است.

یک مقام حماس به رویترز گفت هیئت نمایندگان حماس قرار است فردا به قاهره بروند تا در مذاکرات آتش‌بس شرکت کنند.

یک مقام صهیونیست هفته گذشته اعلام کرد با وجود نگرانی‌های بین‌المللی گسترده، رژیم صهیونیستی تصمیم خود را برای حمله زمینی به رفح گرفته و این عملیات به‌زودی انجام خواهد شد.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900748

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • نفت در مدار رشد؟
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال