Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:42:43 GMT

تزریق ۵۶ هزار دُز واکسن کرونا در اسلامشهر

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۰۴۳۲

تزریق ۵۶ هزار دُز واکسن کرونا در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز سیاسی- عبادی جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: احیای اقامه نماز پرشکوه جمعه در سراسر کشور؛ یکی از عظیم‌ترین و مهمترین دستاوردهای پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) بود که نقش مهم و تأثیرگذاری در تحقق وحدت اجتماعی و تعاون، همکاری و همدلی امت مسلمان و بهره‌گیری از تمام توان نیروهای مردمی و انقلابی برای گام نهادن در مسیر پرفراز و نشیب انقلاب و دوران پس از آن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ائمه محترم جمعه نقش چشمگیری در آگاه سازی و بصیرت افزایی، بیان و رفع مشکلات مردم، ترویج فرهنگ اخلاق مداری در جامعه، تحکیم وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان و حمایت و همراهی در امور اجرایی دارند و مسئولان را در امر خطیر خدمت رسانی به مردم یاری می‌دهند.

مرسلپور در ادامه در خصوص وضعیت واکسیناسیون در اسلامشهر افزود: از زمان آغاز تزریق واکسن کرونا تاکنون بر اساس طرح ملی واکسیناسیون ۵۶ هزار و ۵۴۵ دوز واکسن کرونا در شهرستان تزریق شده و در حال حاضر واکسیناسیون کرونا در چهار مرکز تجمیعی در حال انجام است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه با مشارکت و همراهی مردم ازدحام در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا کاهش یافته گفت: با ثبت نام گروه هدف اعلام شده در سامانه salamat.gov.ir و مراجعه مطابق با تاریخ و محل اعلام شده در پیامکی که به فرد ثبت نام کننده ارسال می‌شود شرایط مطلوبی در مراکز تزریق واکسن حاکم است.

مرسلپور در ادامه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در شهرستان همچنان روند صعودی دارد از مردم خواست تا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از گذشته توجه و دقت نظر داشته باشند.

کد خبر 5266718

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر عید غدیر خم گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام شیوع کرونا خشکسالی واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند

اکبر قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۶۲۷۱ داوطلب شرکت کننده در آزمون سراسری تعداد ۴۲۲۴ داوطلب دختر و ۲۰۴۷ داوطلب پسر در روزهای پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت به رقابت پرداختند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، آزمون سراسری گروه علوم تجربی با ۱۸۵۸ داوطلب دختر و ۸۰۷ داوطلب پسر و در مجموع ۲۶۶۵ داوطلب در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

نماینده سازمان سنجش در اسلامشهر ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین از اعضای شورای تأمین به ویژه فرماندار اسلامشهر، تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان (اداره برق، آب و فاضلاب، راهور، نیروی‌انتظامی، اورژانس)، مدیران و کارکنان آموزش و پرورش اسلامشهر، رئیس شورای معاونین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به منظور برگزاری آزمون سراسری تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6089357

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۶۲۷۱ داوطلب اسلامشهری در نوبت اول کنکور شرکت کردند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند